امام جمعه باشت با اشاره به استعفاها و برکناری‌های چند روز اخیر گفت: عزل مدیران متخلف با حقوق‌های نجومی موجب اعتماد به دولت می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 01 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین فلسفه روزه رسیدن به تقواست، با تلاش‌های همه‌جانبه در این ماه انسان می‌تواند اهل تقوا شود.
امام جمعه باشت افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یاد خداست، هر حرکت مثبت و نیکو باشد نزد خداوند ارزش و منزلت فراوان دارد.
وی با اشاره به تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان گفت: به ترجمه و تفسیر آیات توجه شود تا بتوان از آن در زندگی فردی و اجتماعی استفاده کرد.
عبودی با اشاره به افشای حقوق بشر آمریکایی توسط رهبر معظم انقلاب افزود: آمریکا از یک سو داعیه‌دار مبارزه با تروریسم است و از سوی دیگر جنایات بی‌شماری در حق ملت ما انجام داده است.
خطیب جمعه باشت با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران گفت: جوانان ما بعضی از این حوادث را ندیده‌اند، بنابراین اگر قرار است راه امام و شهدا را ادامه دهند باید چهره گرگ‌صفت آمریکا را به آنها نشان دهیم.
عبودی با تشکر از رئیس جمهور در رابطه با عزل مدیران بانک‌ها افزود: این برخوردهای قاطع باعث اعتماد و حمایت ملت از دولتمردان خواهد شد.
وی با درخواست از سازمان‌های بازرسی و دیوان محاسبات برای ورود هرچه بیشتر به این موضوع بیان داشت: باید این نهاد‌های نظارتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار