همزمان با مسلمانان جهان:
به گزارش تابناک سمنان، مردم استان سمنان همزمان با مسلمانان جهان حضوری مثال زدنی در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین نشان دادند.
کد خبر: ۲۵۴۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 01 July 2016

به گزارش تابناک سمنان، فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکار مردم روزه دار سمنانی در این راهپیمایی مشت محکم دیگری است بر دهان جبهه استکبار و حامیان رژیم غاصب صهیونیستی و نشان داد که ملت بزرگ ایران همواره در دفاع از مظلومان پیش‌قدم است حتی در دمای بالای 40 درجه.

امروز مردم جای جای استان سمنان از شهر سمنان گرفته تا شاهرود و دامغان و گرمسار و دیگر شهرهای این استان یکپارچه غریو مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

روزده داران دیگر شهرهای استان سمنان از مهدی‌شهر تا سرخه و میامی و آرادان و بسطام و مجن و نیز شهرهایی مانند امیرآباد، کلاته خیج، دیباج، کلاته رودبار و شهمیرزاد و ایوان‌کی و نیز شهر بیارجمند حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی این روز دارند.

گزارش‌های دریافتی از سایر شهرستان‌های استان سمنان نیز حاکی از حضور ده‌ها هزار نفری مردم این استان در همدردی با مظلومان فلسطینی است؛ خبرنگاران فارس از جای جای استان سمنان گزارش می‌دهند که حضوری گسترده از سوی مردم روزه‌دار این استان برای خلق حماسه ای دیگر در تاریخ این دیار رقم خورده است.

جانبازان پیشگام چون همیشه

در ضلع شمالی میدان امام رضا(ع) سمنان و رو به مسیر خیابان راه آهن رزمی کاران این شهرستان با لباس ورزشی و پیشانی بند منقوش به نام مقدس حسین(ع) حضور دارند و جانبازان جنگ تحمیلی که ویلچر را همدم لحظات تنهایی خود می بینند، در صف نخست راهپیمایی هستند.

همچنین حضور سربازان و کادر پرسنل ارتش غیور و سپاه همیشه سرفراز با لباسی متحد الشکل از نکات حاشیه ای این مراسم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار