امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: با اینهمه ظلم و جنایت در کشورهای مسلمان اعتماد کردن به صهیونیست ها و آمریکاییان حماقت محض است و نابودی اسرائیل با اتحاد مسلمین تسریع می شود.
کد خبر: ۲۵۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 01 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه که پس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: همه باید تلاش کنیم با آراستن خود به تقوای الهی در مسیر نزدیکی به خداوند گام برداریم.

وی افزود: حمایت ازمستضعفان و ایستادن در برابر استکبار بویژه شرکت در راه پیمایی روز قدس تجلی تقوای الهی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: خداوند در قرآن خود برتر بینی را از صفات یهودیان می‌داند و این بیماری و بدبختی باعث شده که هیچ تعهدی را نبست مردم قبول ندارند و خود را فرزندان و دوستان خدا می‌بینند و دیگران را خوار و ذلیل می دانند و با غرق شدن در نژاد پرستی به خود برتربینی دچار شده اند.

وی اضافه کرد: خداوند می‌فرماید یهود محکوم به ذلت و خواری و زمین گیری است اگرچه چند سالی خود را در خانه مسلمانان نگهداشته‌ اند اما سرنوشت شومی در انتظار آنهاست.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد:صهیونیست ها خوی تجاوز گری دارند و دستشان به خون پیامبران هم آلوده است و عاقبت شومی دارند و این وعده الهی است.

عابدینی گفت: تلخ‌ترین حادثه بعد از انقلاب در ایران فتنه ۸۸ بود که به کشور خسارات سنگینی وارد شد و این فتنه هم ریشه در استکبار و رژیم غاصب اسرائیل داشت.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آواره کردن مسلمانان، تحریم های اقتصادی علیه مسلمانان، عهد شکنی، تحریف کلام خدا و کتاب تورات از ویژگیهای یهودیان است و کسانی که در کاخ سفید هستند نیز ریشه صهیونیستی دارند و  اعتماد به آنها اشتباه و حماقت است.

وی تصریح کرد: کسانی که کتاب خدا را تحریف می کنند دیگر عهد شکنی در مذاکرات و قطعنامه ها برایشان عادی است و قابل اعتماد نیستند.

عابدینی گفت: اسرائیلی‌ها در دشمنی با ما جدی هستند و ما هر چه قدراین دشمنی را جدی بگیریم کمتر آسیب خواهیم دید لذا اسرائیل نباید از موشک‌های ما در امان باشد و با اتحاد و همدلی باید اقدام عملی برای نابودی این دولت غاصب انجام دهیم.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارداشت: تهدیدهای دشمنان هرگز نتوانسته از حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب جلوگیری کند و امروز در کشور ما سلایق سیاسی مختلفی فعال هستند اما تفکر همه آنها حمایت از مردم فلسطین است و حضور پر رنگ آنها در راهپیمایی حکایت از این موضوع دارد.

وی بیان کرد: روز قدس روز مهر و محبت برای فلسطین و روز نابودی اسرائیلی هاست که امیدواریم با اتحاد مسلمانان محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار