امام جمعه بجنورد گفت: هرچند که آمریکا سعی دارد تا با ناامن کردن منطقه مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های رژیم صهیونیستی را به حاشیه ببرد ولی راهپیمایی روز قدس تمام نقشه های آمریکا را برملا می کند.
کد خبر: ۲۵۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 01 July 2016
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نمازجمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: روز قدس روز اسلام، پیغمبر و فریاد علیه ظالمین است و این روز فریاد رسای حمایت از مظلوم و نفرت از مشرکان است.
امام جمعه بجنورد با اشاره به جنایت های آل سعود، گروهک های تکفیری و داعش در سوریه، یمن و عراق خاطرنشان کرد: تمامی این جنایت ها به سرکردگی آمریکا انجام می شود زیرا که ذات وحشیگری در خوی استکبار وجود دارد و این خیال خام است که فکر کنیم روزی روحیه وحشیگری آمریکا کمتر می شود.
وی تصریح کرد: آمریکا با ناامن کردن منطقه سعی دارد تا چهره رحمانی اسلام را به صورت خشن در آورد و به دنیا معرفی کند تا از این طریق به اسلام ضربه بزند.
امام جمعه بجنورد همچنین گفت: استکبار می خواهد اذهان مردم جهان را به سمتی ببرد که جنایت های اسرائیل در فلسطین به فراموشی سپرده شود.
وی گفت: آمریکا و دشمنان اسلام باید بدانند که راهپیمایی روز قدس تمام نقشه های شوم آنان را به باد خواهد داد و مظلومیت مردم فلسطین برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.
خطیب نماز جمعه بجنورد عنوان کرد: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که دو جبهه ولایت و غیر ولایت حاکم است که شاخصه جبهه ولایت بصیرت دینی و شاخصه جبهه غیر ولایت مصیبت دینی است واگر می خواهیم رستگار شویم بایستی از جبهه ولایت پیروی کنیم.
وی از تحجرگرایی به عنوان بلا و مصیبت دین نام برد واظهار کرد: باید مراقب باشیم که افکار متحجرانه روحیه انقلابی را از ما نگیرد چرا که شخص متحجر بی بصیرت است.
امام جمعه بجنورد با یادآوری هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: سوء قصد منافقان به رهبر معظم انقلاب اسلامی در6 ام تیر ، شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، بمباران شیمیایی سردشت، ترور شهید صدوقی امام جمعه یزد، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران به دست آمریکا از جمله جنایت های آمریکا در تیر ماه سال های پس از انقلاب است که ثابت می کند دولت آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر می باشد.
وی افزود: امروز افتخار ما این است که همواره در دفاع از مظلومان و مقابله با مستکبران ثابت قدم بوده ایم و لحظه ای عقب نخواهیم نشست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار