رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان‌شرقی گفت: اخذ میزبانی یکی از مسابقات کشتی جهان در رشته آزاد و یا فرنگی که در سال 2017 به ایران واگذار شده برای شهرستان بناب دور از دسترس نخواهد بود.
کد خبر: ۲۵۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 29 June 2016

 علی‌اکبر وظیفه‌خواه عصر امروز در نشست برنامه‌ریزی نحوه برگزاری مسابقات کشتی نونهالان و خردسالان قهرمانی کشور در بناب اظهار داشت: شهرستان بناب به علت ظرفیت‌های مناسب و امکانات ورزشی از بین 10 استان برای برگزاری این مسابقات انتخاب شده است.

وی افزود: در این مسابقات که در قالب رده‌های سنی خردسالان و نونهالان و در دو رشته فرنگی و آزاد برگزاری خواهد شد، بیش از یک هزار و 600 ورزشکار و عوامل اجرایی حضور خواهند داشت و مسابقات بطور همزمان بر روی 6 تشک برگزار می‌شود.

وظیفه‌خواه با اشاره به اینکه رئیس فدراسیون کشتی و چهره‌های صاحب نام کشتی کشور در این مسابقات حضور خواهند داشت، اخذ میزبانی یکی از مسابقات کشتی جهان در رشته آزاد و یا فرنگی که در سال 2017 به ایران واگذار شده برای شهرستان بناب دور از دسترس نخواهد بود.

رئیس هیأت کشتی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی کشور در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان از 17 تا 22 تیرماه امسال در مجتمع ورزشی 4 هزار نفری شهرستان بناب برگزار می‌شود./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :