معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از مدیران صداوسیمای مرکز همدان خواست «سیمای مدرسه» در شبکه استانی همدان راه اندازی شود.
کد خبر: ۲۵۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 26 June 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از مدیران صداوسیمای مرکز همدان خواست «سیمای مدرسه» در شبکه استانی همدان راه اندازی شود.

به گزارش مهر، محمدابراهیم الهی‌تبار ظهر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان همدان به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: باید در راستای تدوین شاخص‌های مشخص برای این برنامه گام برداشت.

الهی تبار با تاکید بر اینکه آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش باید صحیح باشد تا تجزیه و تحلیل دقیق‌تری صورت گیرد، گفت: باید شاخص‌ها معین و مسیر برای اجرای برنامه ششم توسعه مشخص شود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از دانش آموزان در مدارس همدان اظهارداشت: ثبت نام‌ها در رسانه ملی باید اطلاع‌رسانی شود و صدا و سیمای همدان نیز سیمای مدرسه راه‌اندازی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در حوزه بهره‌وری علی رغم کاهش منابع خوب ظاهر شده است،  افزود: کشور از سال ۹۱ با محدودیت‌های مالی بسیاری روبرو شد اما همدان اعتبارات و منابع را به خوبی هدایت کرد و عملکرد مطلوبی داشت.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی برای کمک به مدارس استثنایی باید توسط رسانه شکل بگیرد، گفت: باید وظایف هر دستگاه در قبال آموزش و پرورش استثنایی مشخص شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی منابع اعتباری در حوزه ساخت‌ و ساز‌ها در سال گذشته، گفت: باید برای جذب بیشتر منابع اعتباری تلاش کرد.

الهی‌تبار تاکید کرد: باید تعداد مدارس مورد نیاز در استان همدان بررسی و برای تخریب و بازسازی مدارس برنامه ریزی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار