مدير مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوين گفت: ثبت نام ترم تابستان در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی از ۱۵ خرداد آغاز شده و تا پنجم تیرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۴۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ 19 June 2016
به گزارش تابناک از قزوین ابوالفضل اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یش از ۱۳۵ رشته هنری، رایانه، آموزشی، علمی و فرهنگی ویژه بزرگسالان و نوجوانان و ۴۰ رشته برای کودکان و خردسالان در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی دایر است که با تخفیف ۱۵ درصدی به علاقمندان ارائه می شود.

وی افزود: در رشته صنایع دستی کلاس های خیاطی، شمع دوزی، قالی بافی، سرمه دوزی، عروسک خمیری، جعبه های کادویی در این خانه های فرهنگ برگزار خواهد شد.

اکبری بیان کرد: همچنین دوره های زبان انگلیسی، فرانسه، چرتکه، شطرنج، رباتیک، ریاضیات در تمامی سطوح تحصیلی و رایانه ویژه همه مقاطع سنی و آموزش انوع آشپزی، دسر، کیک، سفره آرایی و کارگاه های یک روزه ویژه ماه رمضان نظیر کلاس های زولبیا و بامیه و ژله تزریقی و ... در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می شود.

وی از آموزش رایگان روخوانی قرآن ویژه ماه رمضان در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی خبر داد.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، برگزاری کلاس های ویژه کودکان دو تا شش ساله نظیر نقاشی، موسیقی، قرآن، شعر و قصه، تئاتر و سفالگری را از دیگر برنامه های خانه های فرهنگ محمدیه و نواب در ترم تابستان ذکر کرد.

اکبری از آغاز  کلاس های نقاشی و طراحی ویژه گروه سنی ۷الی ۱۰سال از ۳۰ خرداد ماه سال جاری خبر داد که یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۱:۳۰ در فرهنگسرای محمدیه برپا می شود.

وی از ثبت نام پیش دبستانی خانه های فرهنگ محمدیه و نواب با شرایط اقساطی خبر داد و گفت:در این پیش دبستانی آموزش هایی نظیر نشانه ها، کارگاه علوم و ریاضی، چرتکه، رباتیک، موسیقی، زبان و ... به کودکان ارائه می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ماه رمضان کتابخانه شهید نواب صفوی از ساعت هشت صبح الی ۲۳ شب آماده ارائه خدمت به شهروندان قزوینی است.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های ۳۳۵۶۴۹۷۱ و ۳۳۵۶۶۷۶۶ خانه فرهنگ محمدیه و ۳۳۳۵۱۰۰۳ خانه فرهنگ شهید نواب صفوی تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار