بارش‌های بهاری که در اردبیل حال و هوای باطراوتی به شهرها و روستاها بخشیده است امروز بند آمده و به صورت موقت قطع خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 13 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بر اساس اعلام صبح امروز هواشناسی استان اردبیل در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش از پارس‌آباد و مشگین‌شهر با 13 میلی‌متر، خلخال با 12 میلی‌متر و نمین با 9 میلی‌متر گزارش شده به طوری که در برخی از مناطق باران خردادی سیل به راه انداخته و در مناطق شهری نیز آبگرفتگی معابر مشکلاتی را برای هموطنانمان رقم زده است.

بارش‌های بهاری که در سه ماهه امسال به صورت متناوب در استان اردبیل ادامه داشته در آخرین روزهای فصل بهار به نقطه اوج رسیده به طوری که بارش‌های عصرگاهی و شبانگاهی شرایط متفاوت‌تری را در استان رقم زده به طوری که در روزهای گذشته نیز بارش باران همراه با جاری شدن سیلاب، تگرگ و رعد و برق در شهرستان پارس‌آباد خسارت‌های هنگفتی را نیز به همراه داشته است.

اما با قطع شدن بارش‌ها از امروز طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش دما اتفاق افتاده و بر اساس اعلام هواشناسی 5 تا 7 درجه افزایش دما در این مدت رخ می‌دهد.

اما از اواخر روز پنج‌شنبه و همچنین جمعه با ورود یک سامانه جدید بارش‌های جدیدی آغاز خواهد شد که بیشتر مناطق مرکزی و شمالی استان را در برخواهد گرفت.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، اما در روزهای اخیر ساکنان استان اردبیل شاهد وقوع تندبادهای لحظه‌ای و بارش‌های تندی نیز بودند که به تدریج بساط این بارش‌ها و رگبارهای بهاری نیز برچیده خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار