امسال با همکاری دانشگاه پیام نور طرح اجرای «جمعه کارآفرین» و «باران ایده»، روز 20 اردیبهشت‌ماه با هدف گسترش خلاقیت و نوآوری و ابتکار در دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱ 11 June 2016
رئیس بنیاد نخبگان استان همدان گفت: در سه ماهه نخست امسال 15 برنامه فرهنگی توسط بنیاد نخبگان استان برگزار شده است.

به گزارش فارس، غلامحسین مجذوبی در خصوص اقدامات و برنامه‌های فرهنگی انجام شده در سه ماهه نخست امسال در بنیاد نخبگان استان اظهار کرد: امسال کارگروه پژوهش، علم و فناوری استان با همکاری دانشگاه‌های همدان، پارک علم و فناوری و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال از پرونده‌های بررسی شده در بنیاد نخبگان 15 پرونده در جذب دستگاه‌های اجرایی تأییدیه نهایی شده است، افزود: امسال با همکاری دانشگاه پیام نور طرح اجرای «جمعه کارآفرین» و «باران ایده»، روز 20 اردیبهشت‌ماه با هدف گسترش خلاقیت و نوآوری و ابتکار در دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان در خصوص برگزاری امسال جشنواره رویش زاگرس گفت: در این خصوص با روسای بنیاد نخبگان پهنه غرب کشور به میزبانی بنیاد نخبگان استان در مورد کم و کیف برگزاری این جشنواره در استان نشست و تبادل و تعامل فکری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و اطلاع‌رسانی آیین‌نامه‌های دانش‌آموختگان و ارائه جوایز تحصیلی و همچنین چگونگی ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا زیر نظر بنیاد نخبگان استان با همکاری این دانشگاه و پارک علم و فناوری در ابتدای امسال برگزار شد.

مجذوبی افزود: در سه ماه نخست امسال 15 برنامه فرهنگی در قالب برگزاری کارگرو‌ه‌های آموزشی ـ پژوهشی، نشست‌های هم‌اندیشی و بازدیدهای جمعی با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌های همدان و پارک علم و فناوری تاکنون انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار