کد خبر: ۲۴۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 11 June 2016


مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال تهران در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تغییر و تحولات کادر فنی استقلال و آمدن علیرضا منصوریان به این تیم و قبول مدیریت کادر فنی آبی‌پوشان تهرانی، دوران جدیدی برای این باشگاه بزرگ و مردمی آغاز شده است.

وی افزود: باید تمام اتفاقات فصل گذشته و پیروزی‌ها و ناکامی‌ها را فراموش کرد و از امروز برای ساختن تیمی مقتدر و در حد نام و شأن استقلال تلاش کنیم.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به بیانیه پرویز مظلومی و همچنین مصاحبه روز گذشته علیرضا منصوریان گفت: امروز استقلال بیش از هر زمان دیگری نیاز به آرامش دارد و معتقدم تمام کسانی که خود را استقلالی می‌دانند و به این تیم عشق می‌ورزند، باید برای ایجاد این وضعیت تلاش کنند.

فلاحت‌زاده با بیان اینکه برای منصوریان و تیم فوتبال استقلال تهران در دوره جدید همکاری خود آرزوی موفقیت می‌کنم، بیان داشت: پیروزی و کسب موفقیت توسط یک تیم ورزشی نیازمند پیش‌زمینه‌ها و زیرساخت‌هایی است که بدون همکاری و تعامل همه‌جانبه محقق نمی‌شود.

وی افزود: تیمی می‌تواند در مسابقات به موفقیت دست پیدا کند که در همه حوزه‌ها از جمله مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران و حامیان در مسیر صحیحی حرکت کرده و هر کدام از این حوزه‌ها اگر به وظائف خود به درستی عمل نکنند، نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: همه تیم‌های فوتبال کشورمان در فصل نقل و انتقالات قرار داشته و باید از چند روز دیگر تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کنند و به طور قطع اگر فضایی آرام و با نشاط بر تیم‌ها حاکم نباشد، نمی‌توانند به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند.

فلاحت‌زاده با اشاره به خریدهای جدید استقلال گفت: این تیم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و امیدوارم با تلاش همه مجموعه باشگاه استقلال و حمایت هواداران فصل خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی اظهار داشت: در این میان پیشکسوتان استقلال نقش مهمی دارند و امیدوارم آنها نیز همچون گذشته از تیم محبوب خود حمایت کرده تا شاهد موفقیت استقلال باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار