امام جمعه شیروان با هشدار به ورود جوانان در فضاهای مجازی اعلام کرد:
امام جمعه شیروان گفت: امروز ورود به فضای مجازی یکی از عرصه های تاخت و تاز جوانان ما شده است که در این میدان عده ای آسیب می بینند.
کد خبر: ۲۴۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 09 June 2016
حجت الاسلام حسین کوثری صبح امروز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شیروان اظهار کرد: اگر روحیه ایمان، تقوی و باورهای دینی در جامعه و فرزندانمان تقویت نشود یا در آن سهل انگاری شود دچار آسیب خواهیم شد.
وی قانون گریزی ،درگیریها ،قومیت پرستی ،نژاد پرستی ،زبان پرستی ،طلاق ،فرار از خونه ،و... را از آسیبهای اجتماعی برشمرد و گفت : بهترین و ناب ترین فرهنگ دینی و اسلامی کتاب خداست که عمل به آن می تواند مانع از آسیبهای اجتماعی شود.
کوثری افزود: قرآن می تواند در همه زمانها و مکانها نجات بخش انسان باشد لذا اگر همه ما زیر چتر کتاب خدا و اهل بیت قرار بگیریم بیمه خواهیم بود.
مدیر آموزش و پرورش شیروان هم ضمن پیگیری مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش و بیان دستورات جدید جلسه و بیان عملکرد گفت : خانه معلم این شهرستان که در حال ساخت است از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در همان مکان تالاری ساخته خواهد شد که برای رفاهیات فرهنگیان مناسب خواهد بود.
سعید رحمانی فضلی از اهدای مبلغ دو میلیارد ریالی خیرین به آموزش و پرورش شیروان خبر داد و اظهار کرد: پژوهش سرای خوب و مناسب همراه با کار گاه مرکزی و آزمایشگاه در سطح شهرستان احداث می شود.
وی در رابطه با کنکورامسال دانش آموزان گفت: تیم کاری کارش را به نحو مطلوب و با جدیت آغاز نموده و امیدواریم با تلاش دانش آموزان ،همت اولیا و همکاران شاهد رشد و موفقیت و کسب رتبه های برتر و تک رقمی در کنکور باشیم.
در سال تحصیلی 95-94 ، 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهرستان شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کردند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار