رئیس اتحادیه پزندگان شیراز از دادستان شیراز خواست زمان توزیع صنف آشی را به جای ساعت ۱۶ به ساعت ۱۲ تغییر دهد و گفت: اجناس آشی ها به خاطر داشتن نشاسه، شیر و یا کشک زود خراب می شود.
کد خبر: ۲۴۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 07 June 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان: احمدرضا وردی زاده، رئیس اتحادیه پزندگان شیراز امروز (18خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه به از سوی دادستانی پزندگان مختلف زمان های متفاوتی برای توزیع اقلام فروشی خود اعلام کرده اند، گفت: ما به نظر دادستان احترام می گذاریم توزیع برای کبابی ها ساعت 18، جیگرکی ها زمان اذان مغرب و عشا و کله پاچه ای ها ساعت 16 اعلام شده است که مشکلی وجود ندارد اما در صنف آشی ها به خاطر نوع اجناس با مشکل مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه آشی ها بر اساس دستور دادستان باید ساعت 16 به بعد ارائه اقلام کنند، افزود: در آشی ها ترحلوا، حلیم بادمجان، کشک بادمجان، آش ماست و آش کشک طبخ و توزیع می شود که همه به شکل بسته بندی ارائه می شود.

وردی زاده با اشاره به اینکه اقلام آشی ها به هیچ عنوان قابل مصرف در خیابان نیست که بتوان آن را مصداق روزه خواری دانست، یادآور شد: اجناس آشی ها به خاطر داشتن نشاسه، شیر و یا کشک زود خراب می شود و با توجه به گرمای هوا و نبود یخچال نمی توان تمام اجناس را نگهداری کرد و به طور حتم با در این گرما تا ساعت 16 محصولات خراب می شود.

وی اظهار داشت: ساعت 16 زمان غیرکارشناسی شده برای توزیع آشی هاست چرا که برای 2 تن محصول، هشت ساعت زمان توزیع لازم است، ما قصد مقابله با دادستانی را نداریم اما می خواهیم مشکلات حل شود.

رئیس اتحادیه صنف پزندگان شیراز با یادآوری این مطلب که پیشنهاد ما اینست که توزیع از ساعت 12 آغاز شود، اظهار داشت: مردم در مقابل برخی از آشی ها از ساعت 11 صبح صف می کشند و با توجه به این نیاز است که ساعت تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه سوپری و قنادی و نانوایی در طول روز فروش دارند و نمی شود آن را مصداق روزه خواری دانست، افزود: در شیراز بیشتر از تمامی نقاط کشور آش و ترحلوا و غیره استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار