همزمان با روز جهانی محیط زیست نخستین تشکل خبرنگاران حافظ محیط زیست استان با حضور در مزار شهدای گمنام ارومیه اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۲۴۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 06 June 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذزبایجان غربی ، امروز همزمان با شانزدهم خرداد ۱۳۹۵ پنجم ژوئن ۲۰۱۶ اعضای نخستین تشکل خبرنگاران حافظ محیط زیست به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی، هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی این استان با حضور در مزار شهدای گمنام شهر ارومیه در پارک جنگلی این شهر ضمن تجدید میثاق با این شهدا رسماً اعلام موجودیت کردند.

گفتنی است؛  امروز گروه خبرنگاران حافظ محیط زیست به عنوان نخستین تشکل رسانه‌ای دوستدار زمین، با برگزاری پنجمین عملیات پاکسازی محوطه‌های طبیعی آذربایجان غربی با شعار «طبیعت بدون زباله زیباست» با قیام نمادین علیه رسم ناخوشایند انسانی و رهاسازی زباله در بسترهای طبیعی، از مجموعه اقدامات ناشایست برخی‌ها در خیانت به طبیعت اعلام انزجار کردند.
تشکل خبرنگاران حافظ محیط زیست آذربایجان غربی پیش از این علاوه بر پاکسازی بخش‌هایی از میانگذر دریاچه ارومیه از زباله‌های انسانی، دره شهدا در مسیر جاده ارومیه به اشنویه، کوه گردشگری سیر و بخش‌های از روستای هدف گردشگری بند را نیز پاکسازی کرده‌اند.

بر اساس اعلام این تشکل برنامه پاکسازی محیط زیست قرار است هر هفته و به صورت مستمر در مناطق مختلف ارومیه ادامه یابد.
انتهای پیام/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار