رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای یزد از برگزاری 11 دوره آموزشی ویژه اتباع خارجی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 01 June 2016

به گزارش تابناک یزد،آرش پژمان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای استان یزد با همکاری اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان و کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اقدام به برگزاری 11 عنوان رشته مهارتی ویژه اتباع افغانستانی و عراقی کرده است.

وی افزود: دوره‌های آموزش مهارتی ویژه اتباع خارجی به صورت رایگان برگزار می‌شود و تنها شرط ثبت‌نام در دوره‌ها، دارا بودن کارت آمایش معتبر است.

پژمان در مورد مراکز و رشته‌های آموزشی قابل ارائه به اتباع خارجی بیان کرد: در گروه خواهران مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 3 خواهران یزد در قالب آموزش رشته‌های مانتودوز، روبان دوز و دوزنده کیف چرمی با دست، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران میبد در قالب رشته‌های نازک دوز زنانه درجه 2، گلدوز ماشینی و بافنده پوشاک دومیل و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران اردکان در قالب رشته‌های تریکودوز و الگوساز و برشکار لباس زنانه آموزش‌ها را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در گروه برادران نیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران اردکان در قالب رشته‌های تعمیرکار آبگرمکن دیواری، جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی دستی، سیم‌کشی و عیب‌یابی مدارهای پایه ساختمان به عنوان مجریان اقدام به ثبت‌نام و ارائه آموزش دوره‌های آموزشی ویژه اتباع خارجی می‌کنند.

پژمان، زمان شروع کلاس‌های آموزشی ویژه اتباع را 18 تا 22 خردادماه اعلام کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار