در پي شکايت والدين دختر 5 ساله که براي بازي با همبازي‌هايش به کوچه رفته بود، مبني بر فريب کودکشان توسط زني ناشناس و به سرقت رفتن گوشواره‌هاي طلاي اين دختر، دستگيري سارق در دستور کار پليس آگاهي و ساير يگان‌هاي انتظامي شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 29 May 2016
فرمانده انتظامي شهرستان بهار از دستگيري زني که با فريب کودکان، طلا و جواهرات آنان را به سرقت مي‌برد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "جمشيد باقري" در تشريح اين خبر گفت: در پي شکايت والدين دختر 5 ساله که براي بازي با همبازي‌هايش به کوچه رفته بود، مبني بر فريب کودکشان توسط زني ناشناس و به سرقت رفتن گوشواره‌هاي طلاي اين دختر، دستگيري سارق در دستور کار پليس آگاهي و ساير يگان‌هاي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي با تلاش شبانه‌روزي و به‌کارگيري شگردهاي خاص پليسي سرانجام زن سارق توسط ماموران انتظامي کلانتري 11 بهار دستگیر و در همان بدو دستگيري اظهار ندامت و به بزه ارتکابي خود اعتراف کرد.

باقری تصريح کرد: سارق که فردي 45 ساله و سابقه‌دار در خصوص اين قبيل سرقت‌ها است، در ادامه بازجویی خود در مجموع به 4 فقره سرقت طلا و جواهرات کودکان در سطح استان همدان اعتراف کرد که پس از تشکيل پرونده و اعزام به مرجع قضائي روانه زندان شد.

وی در ادامه از دستگیری دو نفر سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودروی سرقتی از آنان خبر داد و گفت: در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و بازرسي‌هاي مقطعي پليس آگاهي و يگان امداد شهرستان بهار، ماموران یک دستگاه خودرو پرايد سرقتي را شناسایی و در ادامه یک عملیات تعقیب و گریز خودروی موصوف را متوقف و دو نفر سارق را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو مذکور تعدادي قمه، قيچي آهن‌بُر، لوازم خانگي سرقتي به همراه اشياء و محتويات چند دستگاه خودرو دیگر کشف شد که هر دو سارق پس از تشکيل پرونده و اعزام به مرجع قضائي روانه زندان شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، باقري در پایان ضمن تشکر از ماموران پليس شهرستان در دستگيري اين افراد مجرم خواستار همکاري مردم و گزارش موارد مشکوک و تردد افراد ناشناس از طريق سامانه فوريت‌هاي پليسي 110 شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار