تابناک: سرمربی تیم فوتبال ذوب‎آهن اصفهان گفت: بازیکنان تیم فوتبال ذوب‎آهن برای مسابقه با تیم نفت تهران آماده هستند.
کد خبر: ۲۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸ 15 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: دیدار ذوب‌آهن اصفهان مقابل نفت تهران یک بازی سخت و حساس برای دو تیم به شمار می‌رود و بازیکنان تیم ما برای کسب پیروزی در این مسابقه از انگیزه بسیاری برخوردار هستند.

وی افزود: ذوب‎آهن در دو بازی گذشته شرایط سختی داشته و نتوانست پیروزی این دو بازی را ازآن خود کند و باید کاری کنیم که در دیدار فردای تیم مقابل نفت تهران، پیروزی مسابقه را ازآن خود کرده و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. به خوبی می‌دانیم که نفت تهران شرایط خوبی از نظر فنی و کیفی دارد و تلاش می‌کنیم مقابل این تیم به نتیجه برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان بیان داشت: با این حال تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی داشته و تمرینات مناسبی ارائه کرده و بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسعود حسن‌زاده به دلیل محرومیت و ایمانی، فرهادی و عباسی نیز به دلیل مصدومیت در ترکیب ذوب آهن به میدان نمی‌روند، گفت: ما باید کاری کنیم که غیبت این بازیکنان را جبران کرده و به جای آنها، از بازیکنان جوان استفاده کنیم.

گل محمدی با بیان اینکه اشتباه داور در دیدار مقابل استقلال و اعلام پنالتی به سود این تیم تعجب برانگیز بود، اظهار داشت: در این مسابقه همه از تصمیم داور بازی تعجب کرده و این مسئله را ابراز کردند و باید بگویم که حق وردی قضاوت خوب خود را در آن صحنه زیر سئوال برد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که کمیته داوران در بازی‌های آینده دقت بیشتری در چینش داوران داشته باشد زیرا با توجه به حساسیت مسابقات، یک اشتباه می‌تواند سبب ضررهای بسیاری برای تیم‌ها شود.

سرمربی ذوب آهن درباره غیبت مسعود حسن زاده نیز اضافه کرد: حسن زاده یکی از بازیکنان خوب ما به شمار می رود و در ضربات ایستگاهی نیز بسیار خوب کار می‌کرد اما باید کاری کنیم که نبود او در بازی فردا تأثیرگذار نباشد و لطمه ای به تیم نزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار