سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 15 April 2015
به گزارش فارس، سی و دومین دوره بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور در حوزه فیلم کوتاه آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و تاریخ دقیق برگزاری، فراخوان بخش ملی این جشنواره و جزئیات برگزاری آن طی روزهای آتی از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام خواهد شد.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران سال گذشته از 22 الی 27 آبان ماه با دبیری حبیب ایل‌بیگی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 3040 عنوان فیلم خارجی و 1786 عنوان فیلم ایرانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که درنهایت 182 فیلم در بخش مسابقه ملی، 104 فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل و 37 فیلم در بخش جنبی و خارج از مسابقه در این جشنواره به نمایش درآمدند.

فیلم کوتاه کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی در بخش مسابقه ملی و فیلم‌های کوتاه انضباط به کارگردانی کریستوف صابر، از کشور سوئیس و انیمیشن کوتاه جوجه‌ماشینی ساخته محبوبه محمد زکی، از ایران جوایز بزرگ این جشنواره را ازآن خود کردند.

در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که فراخوان آن از اسفندماه سال گذشته منتشر شده است تاکنون حدود 2000 فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

مهلت ارسال آثار برای بخش بین‌الملل این جشنواره، مختص فیلم‌های کوتاه خارجی تا 15 خردادماه تعیین شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار