دامنگیر:
به گزارش تابناک سمنان،مدیر کل محیط زیست استان سمنان در دیدار با تعدادی از موثرین شهرهای سمنان،سرخه ومهدیشهر ضمن تأیید نیاز استان به انتقال آب دریای خزر گفت : بنده بعنوان مسئول محیط زیست استان سمنان در این خصوص هیچ مشکل زیست محیطی نمی بینم و کاملا فرا بخشی به موضوع توجه خواهم کرد.
کد خبر: ۲۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 17 May 2016
 مدیر کل محیط زیست استان سمنان در دیدار با تعدادی از موثرین شهرهای سمنان،سرخه ومهدیشهر ضمن تأیید نیاز استان به انتقال آب دریای خزر گفت :
بنده بعنوان مسئول محیط زیست استان سمنان در این خصوص هیچ مشکل زیست محیطی نمی بینم و کاملا فرا بخشی به موضوع توجه خواهم کرد.
دامنگیر در پاسخ به پرسشی در خصوص دلایل مخالفت خانم ابتکار با این طرح گفت ؛

 خانم ابتکار به هیچ عنوان با انتقال آب خزر مخالفتی ندارندبلکه خواستار ارزیابی محیط زیستی و پیوست های مربوطه میباشند.

دامنگیر در ادامه گفت : تمام موارد مورد نظر خانم ابتکار و محیط زیست کشور از جمله هوشمند شدن چاهها ، استفاده از پسآب و... در استان با موفقیت به انجام رسیده است.

و نکته مهم اینکه در حوزه ی استان هیچگونه تخریب محیط زیستی نخواهیم داشت.

 لازم به ذکر است در ابتدا  این جلسه دکتر علی همتی رئیس شورای شهر سمنان به تفصیل به زوایای مختلف طرح و لزوم اجرایی شدن آن پرداخت.

مجیدنظری نائب رییس شورا هم خواستار شفافیت بیشتر مسئولین محیط زیست در اینخصوص شد.

غلامرضا سالار مدیرعامل بنیاد توسعه سمنان هم خواستار استفاده از تکنولوژی روز و مدرن در استفاده از این طرح مهم شد و گفت چنانچه از این امکانات استفاده نکنیم پس میبایست بشر همچنان در غارنشینی بسرببرد.


مهندس سعدالهی رئیس انجمن صنایع استان هم خواستار هم صدایی در حمایت از صنایع استان و نیاز مبرم صنایع به انتقال آب خزر در جهت رسیدن به چشم انداز روشن در اقتصاد کشورشد.

مجیدغایبی مدیرعامل انجمن دوستداران میراث فرهنگی سمنان ،تبریزی و شیبانی از فعالان اجتماعی هم به موضوع انتقال آب خزر از جنبه های فنی و فرهنگی پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار