مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد از کمک 39 ميليارد ريالي حاميان نيکوکار استان به ايتام تحت حمايت اين نهاد در طي سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 16 May 2016
به گزارش تابناک یزد، مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد از کمک 39 ميليارد ريالي حاميان نيکوکار استان به ايتام تحت حمايت اين نهاد در طي سال 94 خبر داد.

"محسن عليزاده" با بيان اين مطلب افزود: کميته امداد در راستاي برقراري عدالت اجتماعي و همچنين ارائه خدمات بهتر به مددجويان طرح‌هاي مختلفي را در طول سال اجرا مي‌کند.

وي با اشاره به اينکه يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي کميته امداد، اکرام ايتام است، اذعان داشت: در قالب اين طرح حاميان و خيرين کميته امداد را در حمايت از ايتام همراهي مي‌کنند.

عليزاده اظهار داشت: در حال حاضر 13 هزار و 562 حامي نوعدوست و نيکوکار حمايت مادي و معنوي يک هزار و 571 يتيم تحت پوشش کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد را بر عهده دارند.

به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره)، به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره)، به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره)، به گزارش سايت خبري کميته امداد امام خميني(ره)، به گزارش روابط  عمومی کمیته امداد استان یزد، طرح اکرام ايتام با هدف جمع آوري کمک‌هاي مردمي در حمايت از ايتام اجرا مي شود و حاميان با قبول کفالت ايتام و پرداخت مبلغ 300 هزار ريال به صورت ماهيانه، کميته امداد را در اجراي اين طرح خداپسندانه ياري مي‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار