کد خبر: ۲۳۰۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 16 May 2016














































کراپ‌شده - یحیی عیدی بیرانوند




















به گزارش تابناک لرستان ،شهردار خرم آباد از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از محل جرائم رانندگی به این نهاد خبر داد.

یحیی عیدی به آمادگی شهرداری خرم آباد برای صدور برگه های جریمه رانندگی مالکان خودروها اشاره کرد واظهار داشت: دوربین های سطح شهر جریمه های زیادی از رانندگان متخلف را ثبت می کنند اما هیچ کدام از این جرائم به دست صاحبان و مالکان خودروها نمی رسد و پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده منبع درآمدی برای ارسال جرائم به مالکین خودروها را در اختیار ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری خرم آباد در نظر دارد برگه های جرائم رانندگی را توزیع کند، بیان داشت: هزینه ارسال برگه های این جرائم به مالکین خودروها ماهیانه حدود سه میلیون تومان است با این وجود ۶۰ درصد مبالغی که از پرداخت این جرائم حاصل می شود به شهرداری بازمی گردد.

وی افزود: با واگذاری کار ارسال برگه های جرائم رانندگی به مالکین خودروها درآمدهای شهرداری بالا رفته و اشخاص متوجه می شوند در کدام مکان های شهر جریمه شده و دیگر در این نواحی تخلف نخواهند کرد.

شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه قرار است امسال ۵۰۰ میلیون تومان از محل جرائم رانندگی به شهرداری پرداخت شود، افزود: کل اعتبار در نظر گرفته شده از محل جرائم رانندگی به استان لرستان حدود یک میلیارد تومان است که استانداری مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان آن را به شهرداری خرم آباد تخصیص داده و مابقی بین دیگر شهرداری های استان توزیع می شود.

عیدی بیرانوند گفت: بسیاری از مردم به ویژه رانندگان تاکسی به دوربین های ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی اعتقاد نداشته و در میادین شهر نسبت به جابجایی مسافر اقدام می کنند به طوریکه گویااین دوربین ها نقش بازدارندگی ندارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار