دستیار ارشد رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم، گفت: صهیونیست‌ها هیچ حقی برای خون زنان، کودکان، بیماران سرزمین‌های دیگر قائل نیستند خط قرمز آن‌ها فقط منافع خودشان است.
کد خبر: ۲۳۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 16 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، مهندس مجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ارشد رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم در همایش صهیونیسم‌ستیزی در حسینیه معین‌الضعفا مشهد اظهار كرد: مغز متفکر شیاطین غرب اسرائیل است.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی یک امر لازم و ضروری است که در رابطه با اسرائیل باید به آن اهتمام ورزید، عنوان كرد: تمام تلاش اسرائیل ایجاد یک حکومت در مقابل حکومت الهی است که منجر به فرمانروایی و سلطه به همه جهانیان شود.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم با اشاره به اینکه انگلیس یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیست است بيان كرد: در قرن 19 سردمداران نفوذی انگلیسی تشکیل اسرائیل را رقم زدند.

وی در رابطه با نقش انگلیس در تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: همان‌طور که پلیدی صهیونیست‌ها باید در دنیا افشا شود خباثت‌ها و نقش انگلیس هم در این جریانات باید افشا شود.

ثمره‌هاشمی اظهار كرد: رژیم غاصب صهیونیستی برای جلوگیری از استقرار حکومت حق تلاش‌های وسیعی انجام داده و برای سست کردن پایه‌های اعتقادی و ایدئولوژیکی اقدامات را انجام داده است.

وی در رابطه با اقدامات صهیونیست‌ها در رابطه با حق جلوه دادن خود بيان كرد: آن‌ها مستنداتی که بر پایه حق بناشده‌اند را به تورات نسبت می‌دهند و به دنبال ایجاد چنین تفکری در بین جهانیان هستند.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم تأکید کرد: از دیگر برنامه‌های صهیونیست طبقه‌بندی انسان‌ها و ایجاد تفکر نژادپرستی است.

وی با اشاره به شعار همه‌چیز برای ما از طرف صهیونیست‌ها گفت: آن‌ها به دنبال تسلط بر جهان هستند و دولت آمریکا نمونه بارز تفکر صهیونیستی است.

ثمره‌هاشمی با تاکید بر اینکه اگر سیاست‌های دولت آمریکا برای ما روشن شود ما به سیاست‌های صهیونیسم دست پیدا کرده‌ایم ادامه داد: اساس استراتژی صهیونیست‌ها در جهانی‌سازی تفکر آمریکایی است.

وی در رابطه با جهانی‌سازی تفکر آمریکایی اظهار كرد: این تفکر می‌خواهد اندیشه‌ها و شیوه‌های عملیات‌های اقتصادی و برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی را موردتهاجم و تغییر قرار دهد.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور دولت نهم و دهم با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها هیچ خط قرمزی نمی‌شناسند و هیچ حقوقی از هیچ ملتی را به رسمیت قبول ندارند افزود: صهیونیست‌ها هیچ حقی برای خون زنان، کودکان، بیماران سرزمین‌های دیگر قائل نیستند خط قرمز آن‌ها فقط منافع خودشان است.

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های تروریستی از دیگر اقدامات کثیف و ظالمانه صهیونیست‌هاست ادامه داد: صهیونیست‌ها سعی می‌کنند خود را با یک ساحت مقدس معرفی کنند و خود را مظلوم جلوه دهند.

وی در رابطه با مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها گفت: هولوکاست نمونه بارز مظلوم‌نمایی صهیونیست‌ها است.

ثمره‌هاشمی در رابطه باکم رنگ کردن تأثیر هولوکاست در بین جهانیان از طرف صهیونیست‌ها به طرح چند سؤال پرداخت و گفت: چرا مستندات تاریخی هولوکاست نباید موردبررسی قرار گیرد؟ چرا هر سؤال‌کننده از هولوکاست باید مجازات شود؟ چرا دست رژیم صهیونیستی در هر جنایتی باز است؟ با انهدام رژیم صهیونیستی چه اتفاقاتی در غرب رخ خواهد داد؟

وی با طرح این سؤال که آیا جهان بدون صهیونیسم برای استقرار حکومت عدل الهی آماده خواهد شد؟ گفت: با حذف صهیونیسم نه‌تنها جهان آماده خواهد شد بلکه بستری برای ایجاد حکومت عدل الهی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هولوکاست حجابی بر جنگ‌های عظیم جهانی اول و دوم است اظهار كرد: بزرگ کردن موضوع هولوکاست برای پوشاندن جنگ‌های جهانی اول و دوم است.

دستیار ارشد رئیس‌جمهور در دولت نهم و دهم در خاتمه با بیان اینکه اگر به خدا و حکومت مطلقه او ایمان داشته باشیم ترسی در مقابل صهیونیسم وجود نخواهد داشت تاكيد كرد: اگر خط نورانی امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را بااراده و ایمان و مجاهدت سرمشق قرار دهیم درراه نابودی صهیونیست‌ها موفق خواهیم شد.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار