رییس فدراسیون دوچرخه سواری:
رییس فدراسیون دوچرخه سواری ایران با بیان اینکه رتبه نخست ایران در رنکینگ آسیا در سایه برگزاری منظم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حاصل شده است، گفت: برای برگزاری سطح بالای تور سی و یکم همه عوامل درگیر در تور باید همکاری و همدلی داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 13 May 2016
به گزارش تابناک تبریز،رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با بیان اینکه رتبه نخست ایران در رنکینگ آسیا در سایه برگزاری منظم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حاصل شده است، گفت: برای برگزاری سطح بالای تور سی و یکم همه عوامل درگیر در تور باید همکاری و همدلی داشته باشند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با بیان اینکه رتبه نخست ایران در رنکینگ آسیا در سایه برگزاری منظم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حاصل شده است، گفت: برای برگزاری سطح بالای تور سی و یکم همه عوامل درگیر در تور باید همکاری و همدلی داشته باشند.
به گزارش ستاد خبری سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، خسرو قمری در مراسم استارت مرحله اول تور سی و یکم از مقابل لاله پارک تبریز، اظهار داشت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یکی از تورهایی بوده که بنده چهار دوره سابقه رکاب زدن همراه با خاطرات خوب را دارم. تور ایران - آذربایجان یکی از اتفاقات ارزشمند ورزش کشورمان است که از اوایل انقلاب تا به امروز و به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدار همه ساله برگزار شده و در سطح آسیا از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است.
وی ادانخ داد: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از بین شش تور داخلی اعم از تور میلاد دو نور، ریاست جمهوری، کرمان، مازندران و ... تنها توری است که تعطیل نشده و همچنان در حال برگزاری است.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان عنوان کرد: در بعضی از استانها توری با قدمت 18 ساله تعطیل شده اما اینجا با دلسوزی مسئولان تور ایران - آذربایجان علاوه بر تعطیل نشدن، حتی به جایگاه 2 - 1 نیز رسیده است.
وی افزود: از هن اکنون همه باید با همکاری های بیشتر تلاش کنیم تا در سالهای آینده این تور به یک تور حرفه ای تبدیل شود.
قمری گفت: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح جهانی و آسیایی هم جایگاه ویژه ای دارد و همیشه در جلسات اتحادیه جهانی و آسیایی از این تور ایرانی یاد میکنند.
وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 17 تیم خارجی شرکت کرده اند. باید به مسئولان استانی برگزار کننده تور دست مریزاد و تبریک گفت که در یک سال گذشته بطور مستمر جهت برگزاری بهتر تور سی و یکم تلاش داشته اند و تیمهای قدرتمندی را برای این دوره دعوت کرده اند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به موفقیت های این رشته ورزشی کشور در سطح آسیا تصریح کرد:
اگر ایران در آسیا سه مدال طلا، نقره و برنز و سهمیه المپیک را در 2015 کسب کرده است ناشی از برگزاری تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان است. اکنون ایران در رنکینگ آسیا با 1654 امتیاز اول است و قزاقستان با 602 امتیاز دوم است و این تفاوت سه برابری با کشور دوم حاصل زحمات مسئولان استان آذربایجان شرقی است.
وی گفت: تور ایران - آذربایجان افتخاری برای کشور ماست و از اینرو باید در سالهای آتی با کیفیت بیشتر و بهتر برگزار شود تا رکابزنان سطح بالای بیشتری به آسیا معرفی کنیم. من در مراسم افتتاحیه می دیدم که اکثر ورزشکاران ما به تیمهای کشورهای دیگر جذب شده اند که این نشان می دهد که جایگاه خوبی در آسیا داریم و بخشی از آن به استان مرتبط است.
وی گفت: از استاندار و مسئولان ورزشدوست استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان دو استان آذربایجان غربی و اردبیل تشکر میکنم که در کنار تور هستند و امیدوارم
در آینده تعداد مراحل تور بیشتر شود و تیم های سطح بالاتری حضور پیدا کنند.
قمری با اشاره به لزوم اهمیت برقراری نظم و امنیت در خلال برگزاری تور یادآور شد: دو نماینده اتحادیه جهانی تور را از اول تا آخر نظارت میکنند و نمره می دهند و حالا که تور نمره خوبی دارد بخاطر تلاشهای حوزه انتظامی و ترافیک بوده که طی سالیان گذشته انجام داده اند ومن بار دیگر از فرماندهی انتظامی استان تشکر میکنم.
وی در خاتمه گفت: نظم و انضباط جزو نکات کلیدی برگزاری بهینه تور است و کوچکترین غفلتی حتی خدای نکرده با مرگ دوچرخه سوار همراه می شود و این موضوع در فضاهای رسانه ای، می تواند کشور ما را دچار مشکل کند. ان شاءالله در تور سی و یکم شاهد برگزاری مطلوب آن باشیم و از مردم سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که دچار مشکل ترافیکی می شوند عذرخواهی می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار