برگزاری مراسم غبارروبی امامزاده طاهر زین‌العابدین (ع)
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و ضربه زدن به اعتقادات جوانان لازم است تا با هوشیاری بیشتر، آنان را از دسایس دشمنان آگاه کرده و با ترویج فرهنگ دینی نقشه‌های دشمنان را از بین ببریم.
کد خبر: ۲۲۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 10 May 2016
مراسم غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر امامزاده طاهر زین‌العابدین امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز برگزار گردید.

در برگزاری مراسم جمعی از مسئولان و مردم ولایی استان البرز نیز حضور داشتند، غبارهای عطرآگین این ضریح مطهر با سک و دعا شسته شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در حاشیه مراسم فوق گفت: ترویج مسائل دینی و مذهبی در بین نسل امروز ضروری است.

محمد صالحی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید امروز بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد ترویج و نهادینه کردن مسائل دینی و مذهبی است.

وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و ضربه زدن به اعتقادات جوانان لازم است تا با هوشیاری بیشتر، آنان را از دسایس دشمنان آگاه کرده و با ترویج فرهنگ دینی نقشه‌های دشمنان را از بین ببریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تأکید کرد: در این راستاغبارروبی امام‌زاده‌ها یکی از مهمترین و مناسب‌ترین فرصت برای ترویج و نهادینه کردن مسائل دینی و فرهنگی است.

صالحی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برنامه تربیت حافظان قرآن کریم در سال 94 با محوریت امام‌زادگان شاخص این استان برگزار شد، گفت: 12 هزار نفر در برنامه‌های قرآنی این استان شرکت کردند و 60 نفر موفق شدند حافظ کل قرآن کریم شوند.

به گفته مدیرکل اوقاف استان البرز برپایی نمایشگاه آرامش بهاری نیز در جوار بقاع متبرکه در نوروز از دیگر برنامه‌های این اداره کل بود که نزدیک به 200 هزار نفر از این نمایشگاه‌ها دیدن کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار