کد خبر: ۲۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 08 May 2016


مدیرکل شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: همزمان با سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) 35 هزار نفر از زائران این استان به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدحسین شیخیانی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام (ره) که در استانداری البرز برگزار شد اظهار داشت: این میزان اعزام علاوه بر استان البرز از استان‌های همدان، زنجان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه زائران از استان‌های همدان، ‌زنجان، قزوین، ‌آذربایجان شرقی و غربی قبل از 14 و 15 خرداد میهمان استان البرز خواهند بود خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده ضمن استقبال از زائران این استانها، آنان همراه با زائران استان البرز به مرقد اعزام می‌شوند.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری البرز با اعلام اینکه در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد نیز در این استان اندیشیده شده است افزود: انتقال آرمان‌های امام (ره)به نسل امروز و بازگوکردن اهداف انقلاب برای نوجوانان و جوانان یکی از مهمترین اقداماتی است که در این روزها مورد توجه ویژه و اساسی قرار می‌گیرد.

شیخیانی گفت: امسال 27 سالگرد ارتحال امام را به سوگ می‌نشینیم و لازم است تا مراسم‌های 14 و 15 خرداد به نحو مطلوب برگزار شود.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های تخصصی، نصب بنر، سیاه پوش کردن مساجد و خیابان‌ها و .... را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار