روحانی آفریقایی:
یک روحانی اهل کشور بورکینافاسو با ابراز نگرانی از وضعیت تروریسم و خشونت در جهان امروز گفت: متأسفانه گروه‌های تروریستی مانند بوکوحرام با بی‌رحمی و شقاوت کامل، مردم را به خاک و خون می‌کشند.
کد خبر: ۲۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱ 06 May 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، شیخ عبدالله بلم در همایش «راهکارهای ترویج و تبلیغ در قاره آفریقا، فرصت‌ها و تهدیدها» در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: تروریسم در کشورهای مختلف جهان از جمله آفریقا تهدید و خطر جدی برای صلح جهانی است.

وی ادامه داد: ما امروز راهی جز وحدت و اتحاد در برابر این گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام نداریم، باید با همدلی و همفکری، تهدیدهایی که در کشورهای ما وجود دارد را به فرصت تبدیل کنیم.

عبدالله بلم خاطرنشان کرد: وقتی می‌خواهیم هدف و یک راهبردی برای خود تعیین کنیم باید نقاط ضعف و قوت شناسایی شود و به نتیجه واحدی برسیم.

وی یادآورشد: مسائل فرهنگی و مذهبی ما یک فرصت است، تأسیس حوزه‌های علمیه در کشورهای آفریقایی، گسترش آکادمی اسلامی و تلاش برای تقریب و وحدت بین مذاهب اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی اظهار کرد: باید چنین نشست‌ها و جلساتی برای رهایی کشورهای ما از وضعیت کنونی و مهار تروریسم از طریق آگاهی مردم، استمرار داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار