طباطبایی:
تابناک کهران - اکران فیلم «من ناصر حجازی هستم» که مربوط به زندگی یکی از اسطوره های فوتبال است از آذر ماه سال گذشته شروع شده و در این مدت هم اشک خیلی ها را برانگیخته و هم انتقادهایی به دنبال داشته است. واکنش کارگردان این فیلم به انتقاد هایی که به محتوای فیلم مربوط می شود این است: «فیلم من یک مستند داستانی و بر اساس واقعیت ساخته شده است.
کد خبر: ۲۲۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 04 May 2016

نیما طباطبایی کارگردان من ناصر حجازی هستم درباره فیلمش می گوید: «ما این فیلم را سر خود نساخته ایم بلکه پیشنهاد ساخت این فیلم از سوی خانواده آقای حجازی به ما شد و ما هم با کمال میل این پیشنهاد را قبول کردیم. اعضای خانواده ایشان هم در جریان روند ساخت فیلم بودند بنابراین درست نیست که بدون داشتن اطلاع درباره محتوای این فیلم قضاوت شود.»

او ادامه می دهد: «ممکن است برخی ها چون فرم داستانی فیلم را می بینند فکر کنند این فیلم برداشت آزاد ما از زندگی آقای حجازی بوده اما اینطور نیست. فیلم «من ناصر حجازی هستم» کاملا مستند است و از آنجا که شخصا به فرم داستانی علاقه دارم ممکن است داستانی به نظر بیاید.»

طباطبایی درباره اینکه چرا برخی ها در برابر این فیلم موضع گرفتند می گوید: «آقای حجازی به رک گویی معروف بودند بنابراین ما هم می خواستیم فیلمی داشته باشیم که لحن رک و صریحی داشته باشد شاید همین موضوع باعث شده باشد عده ای از این فیلم برنجند اما هر چه که شما در این کار می بینید بر اساس سند و مدرک است.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار