رئیس اداره‌کل حمل و نقل مسافر پايانه‌هاي استان مازندران
رئیس اداره‌کل حمل‌ و نقل مسافر اداره‌كل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از رشد 19 درصدی پیش فروش اینترنتی بلیط در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۲۲۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 03 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، عیسی خادمی اظهار کرد: در سال 94 تعداد 41 هزار و 890نفر بلیط پیش‌فروش شده بود كه این میزان نسبت به مدت مشابه در سال 93 با رشد 19 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به دلایل این افزایش بلیط فروشی اینترنتی، تصریح کرد: تبلیغات در مراكز علمی و دانشگاه‌ها، آشنایی و اعتماد مردم به خرید اینترنتی، افزایش آگاهی مسافران ، آگاهی شركت‌های مسافری از ارائه بازاریابی و فروش اینترنتی از مهم‌ترین دلایل این افزایش فروش بوده است.

رئیس اداره‌کل حمل و نقل مسافر پایانه‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: مردم به دلیل تبلیغات گسترده رسانه‌ای و شركت‌های حمل و نقلی، دسترسی آسان مسافران به اینترنت، اطمینان بخشی به مسافران از سوی شركت‌ها‌ی حمل و نقل، كنترل شركت‌ها برای باز كردن لیست فروش در هنگام افزایش جمعیت از دلایل دیگر این مهم بوده است.

خادمی اظهار کرد: شركت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی بلیط در 18 شهر استان مازندران فعال هستند و مسافران می‌توانند از دو آدرس فروش اینترنتی به نامwww.mazandsafar.irوwww.payaneh.irپیش خرید بلیط اینترنتی خود را انجام دهند

وی ،صرفه جویی در وقت و هزینه، جلوگیری از سفرهای داخل شهری، جلوگیری از آلودگی هوا، آسان بودن خرید و حذف دخالت دلالان را از مزایای خرید اینترنتی بلیط دانست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار