فرمانده انتظامي استان گفت: با تلاش مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان، يك محموله بزرگ قاچاق با ارزشي بالغ بر 70 ميليارد ريال كشف شد.
کد خبر: ۲۲۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 02 May 2016
تابناک فارس به نقل از پايگاه خبري پليس: سردار "احمد علي گودرزي" در نشست خبري با اصحاب رسانه، بيان كرد: قرارگاه مبارزه با قاچاق كالا از سال گذشته و در راستاي اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي و سياست هاي کلي نظام در برنامه ششم توسعه با رويکرد جهادي در راستاي مقابله با قاچاق کالا و ارز تشكيل شد.

وي ادامه داد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي نيز در اين راستا، مسير حركت سه دستگاه خودرو تريلر را در يكي از محورهاي مواصلاتي استان شناسايي و به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان فارس ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت اين سه دستگاه خودرو توقيف و در بازرسي از آنها 103 هزار ثوپ لباس خارجي در مارک هاي مختلف، بيش از 22 هزار قوطي انواع نوشيدني، 370 هزار کيلو گرم برنج و بيش از هشت هزار كيلوگرم چاي قاچاق و فاقد مدارك قانوني كشف شد.

گودرزي با اشاره به اينكه در اين راستا هشت نفر متهم دستگير شدند، تصريح كرد: ارزش ريالي اين محموله قاچاق بالغ بر 70 ميليارد ريال برآورد شده است.

وي گفت: پليس براي برخورد جدي با قاچاقچيان كالا و همچنين حمايت از توليد و توليدکنندگان داخلي، پيشگيري و مقابله جدي با ورود و انتقال كالاي قاچاق را به عنوان اولويت مأموريتي در برنامه هاي خود قرار داده است.

فرمانده انتظامي استان فارس در ادامه به كشفيات مواد مخدر پليس استان اشاره كرد و گفت: از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از سه تن و 200 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده است كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 94 درصد افزايش داشته است.

گودرزي افزود: در اين مدت 13 باند مواد مخدر منهدم، 68 دستگاه خودرو توقيف و يك هزار و 446 نفر دستگير شده اند.

وي از دستگيري سارق و قاتل حرفه اي توسط مأموران پليس آگاهي استان خبر داد و گفت: مأموران كلانتري عباسيه شيراز هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي يك نفر سارق را هنگام سرقت از يك مغازه دستگير و با تشكيل پرونده به پليس آگاهي انتقال مي دهند.

فرمانده انتظامي استان فارس خاطر نشان كرد: در تحقيقات صورت گرفته از اين سارق، 150 فقره سرقت از مغازه هاي سطح شهر شيراز كشف شد.
گودرزي افزود: همچنين اين فرد در تحقيقات تكميلي به قتل دو نفر در سال 1377 به دليل درگيري در حين سرقت نيز اعتراف كرد كه بازجويي هاي تكميلي پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار