مدیر راهداری استان البرز در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه سیلاب، طغیان رودخانه، تخریب شدن راه و ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی، از ادامه حرکت خودداری کنند.
کد خبر: ۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 13 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال بارش رگبارهای بهاری طی روزهای اخیر در استان البرز، مشکلات بسیاری برای شهروندان به ویژه مسافران ایجاد شده است.
یکی از این مشکلات مسدود شدن محورهای برون‌شهری و راه‌های روستایی است.
در این ارتباط عباس صفری مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اظهار داشت: طی روزهای اخیر بارش شدید باران در محورهای برون شهری استان البرز، موجب اخلال در تردد خودروها شده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون محور کرج - چالوس به دلیل سیلاب، طغیانی بودن رودخانه‌‌های حاشیه جاده و تخریب برخی از مناطق و ریزش کوه مسدود است.
این مسئول افزود: همچنین راه‌های روستایی شهرستان طالقان نیز به همین دلیل و تخریب برخی از پل‌ها مسدود شده است.
صفری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه زمانی این محورها، بازگشایی می‌شود، گفت: ماموران راهداری و دستگاه‌های مربوطه در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر شرایط تردد برای خودروها را فراهم کنند.
وی افزود: بنابراین تا اطلاع ثانوی و اعلام اداره راه و شهرسازی تردد خودروها در مسیرهای اعلام شده، انجام نمی‌شود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه سیلاب، طغیان رودخانه، تخریب شدن راه و ریزش کوه در مسیرهای کوهستانی، از ادامه حرکت خودداری کرده و موضوع را از طریق تماس با سامانه 141 به اطلاع این اداره برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار