ایران در حالی به زودی میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی است که به گفته دبیر فدراسیون تمام اقدامات و تعهدات لازم برای برگزاری این رقابتها توسط مسئولان ورزشی استان فارس اجرایی شده است.
کد خبر: ۲۲۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 30 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حمید بنی تمیم با بیان اینکه شهر شیراز از هر نظر مهیای میزبانی جام جهانی شده است اظهار داشت: طبق سه بازدید من وهمکاران در فدراسیون کشتی از روند تجهیز و تدارکات لازم برای میزبانی جام جهانی در شیراز می توان امیدوار بود که همه چیز طبق تعهدات پیش می رود و ما شاهد برگزاری یکی از رویدادهای بین المللی در سطح جهانی هستیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سالن مسابقات تا حد زیادی تجهیز و آماده شده و طبق تعهدات مسئولان ورزشی شهر شیراز تا روز ۲۰ اردیبهشت ماه برای آماده سازی نهایی به فدراسیون کشتی تحویل داده خواهد شد. ضمن اینکه اقدامات لازم در خصوص اسکان تیمها و کشتی‌گیران داخلی و خارجی و همچنین قرارداد با هتل‌ها صورت گرفته و ما از چند روز مانده به مسابقات، پذیرای تیم های خارجی و مدعوین به شیراز خواهیم بود.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص نحوه ورود تیمهای برتر کشتی فرنگی دنیا به کشورمان گفت: به دلیل آنکه فرودگاه شیراز بین المللی است برخی از تیمهای خارجی بطور مستقیم از کشورشان وارد شهر شیراز خواهند شد و برخی دیگر از تیمها نیز پس از ورود به تهران راهی محل برگزاری جام جهانی می شوند.

بنی تمیم در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است برخی از تیمهای خارجی همانند رقابتهای جام تختی و جام باشگاههای جهان به ایران نیایند، گفت: حضور ۸ تیم برتر رقابتهای جهانی سال ۲۰۱۵ در جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۶ ایران از سوی اتحادیه جهانی الزامی است و مطمئنا تمامی تیمها به ایران خواهند آمد.

طبق اعلام اتحادیه جهانی، رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۱۶ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که طی آن ۸ تیم برتر رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ آمریکا طی روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه به مصاف هم خواهند رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار