مدیر سی‌و‌یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان گفت: جایزه تور دوچرخه سواری بین‌المللی آذربایجان به 110هزار دلار افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 29 April 2016
به گزارش تابناک تبریز از اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، جمشید نظمی، برگزاری سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان را افتخاری برای کشور عنوان کرد و گفت: این تور با بیش از سی سال قدمت هر بار با قدرت و قوت بیشتری برگزار می شود و امیدوارم در سال های آتی و با تلاش جمعی سطح کیفی آن بالاتر رود.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا برگزاری این تور در هر سال بهتر از قبل باشد و به همین منظور جایزه 60 هزار دلاری سال‌های گذشته به 100 هزار دلار و در دوره سی و یکیمن دوره تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان به 110 هزار دلار افزایش یافته است.
نظمی به ظرفیت بالای دوچرخه سواری این استان اشاره کرد و گفت: دوچرخه سواران استان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و نمایندگان خوبی برای ایران در عرصه های بین المللی بوده‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد که دوچرخه سواران در این تور در کنار هم رقابتی سالم و به‌یادماندنی داشته باشند.
 
گفتنی است؛ سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با شرکت 21 تیم داخلی و خارجی از چهار قاره جهان، از تاریخ 24 الی 29 اردیبهشت ماه در مجموع 1004/6 کیلومتر در شش مرحله در مسیر استانهای آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :