حزب اسلامی کار گیلان طی پیامی اظهار کرد ؛
تابناک: امروز در آستانه‌ انتخابات‌ دهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی قرار داريم‌ و ترديدي‌ نيست‌ شرايطي‌ كه‌ جمهوري‌ اسلامي‌ امروز در آن‌ به‌ سر مي‌برد از حساس‌ترين‌ و خطيرترين‌ دوران‌ حيات‌ خود است‌.
کد خبر: ۲۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 28 April 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
امروز در آستانه‌ انتخابات‌ دهمین دوره‌ مجلس شورای اسلامی قرار داريم‌ و ترديدي‌ نيست‌ شرايطي‌ كه‌ جمهوري‌ اسلامي‌ امروز در آن‌ به‌ سر مي‌برد از حساس‌ترين‌ و خطيرترين‌ دوران‌ حيات‌ خود است‌.

به گزارش تابناک گیلان، دفتر حزب اسلامی کار استان گیلان با صدور پیامی مردم دلاور و قهرمان گیلان را به شرکت پرشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.






متن پیام حزب اسلامی کار گیلان به شرح زیر است:

در روز 7 اسفند ، مردم با اعتماد به جریان اصلاحات و هم با بررسی ، به لیست ائتلاف امید اعتماد کردند و رأی دادند و بعضاً‌ با امکانات نامناسب، محدودیت‌های تحمیلی، مشکلات و تهدیدات ، کاری شد کارستان و حماسه‌ای دیگر خلق شد.

رونق اقتصادی،‌ اشتغال، معیشت، دستیابی به رشد ۸ درصدی و نرخ بیکاری ۵ درصدی و تورم تک رقمی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، افزایش نرخ طلاق و سن ازدواج،‌ کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، بیمه، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، مقابله با بحران‌های زیست‌محیطی، حل مشکلات جوانان و زنان و تقویت بعد نظارتی مجلس از انتظارات به حق مردم گیلان از مجلس دهم است.

امیدواریم که مجلس دهم شعار اصلی اش همدلی و همبستگی باشد و انتظار مردم از مجلس آینده این است که شریک دولت بوده و نه رقیب آن ؛ و البته شاید اختلاف نظر هم باشد اما نباید این اختلافات منجر به تخاصم و دشمنی شود.

در پایان از همه مردم دلاور و قهرمان گیلان می خواهیم بار دیگر حماسه ای از جنس خرداد 92 و اسفند به یاد ماندنی 94 رقم زنند و در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم نیز همچون هفتم اسفند ماه باشکوه و پرقدرت حاضر شوند تا ان شاءالله در مجلس پیش روی ، مجلس اخلاق و مهرورزی بوده و شاهد توهین به فرزندان و بزرگان انقلاب نباشیم و تریبون مجلس ، سخنگوی اکثریت ملت بزرگ ایران باشد.



دفتر حزب اسلامی کار گیلان



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار