تبلیغات نامزدهای انتخابات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ساعت 8 صبح امروز پایان یافت. رای گیری از ساعت 8 صبح فردا 10 اردیبهشت انجام می شود اخذ رای تا 10 ساعت ادامه می یابد و تمدید آن منوط به مجوز وزیر کشور خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 28 April 2016
تبلیغات نامزدها و هواداران آنها هم دیشب  به اوج خود رسید و آنان تا پاسی از شب در شهرهای بزرگ و کوچک تلاش کردند تا در ساعات پایانی تبلیغات نظران مخاطبان را به خود جلب کنند.

به گزارش «تابناک»، بنابر اعلام وزارت کشور ؛ از ساعت 8 صبح امروز هرگونه تبلیغات نامزدها و طرفداران آنان در فضای حقیقی و مجازی به هر نحوی ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف، هیئت‌های اجرایی و نظارت و در صورت وجود جرم، قوه قضاییه رسیدگی خواهد کرد.
 
رای گیری از ساعت 8 صبح  فردا 10 اردیبهشت  انجام می شود اخذ رای تا 10 ساعت ادامه می یابد و تمدید آن منوط به مجوز وزیر کشور خواهد بود.

هر چند که زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی به اتمام رسیده است اما طرفداران کاندیدا ها و برخی جناح های سیاسی همچنان در فضای مجازی فعال هستند و بحث بیان دیدگاههای افراد و دفاع از اشخاص جز بحث های داغ بین طرفداران کاندیدا ها است.

آخرین تحولات انتخاباتی را در زیر دنبال کنید..

مشارکت در دور دوم انتخابات به جای آوردن حقی الهی است

احمد مازنی، درباره ضرورت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: آخرین دستاورد بشر در ارتباط با حاکمیت و اعمال حق تعیین سرنوشت شرکت در انتخابات است. تاکنون راهی آسن‌تر و موثرتر از حضور در پای صندوق های رای برای اعمال مهم ترین حق انسان ها یعنی اعمال حاکمیت در نظریه ها طرح نشده است.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار می‌رود مردم ایران که در انتخابات های مختلف از جمله انتخابات 7 اسفند حماسه آفریدند، باز هم در دور دوم این انتخابات یعنی 10 اردیبهشت مشارکت کند و حضور پرشوری داشته باشند تا این حق الهی خود را با رای دادن به نامزدهای اصلح اعمال کنند.

مازنی در پایان یادآورشد:جمعی از منتخبین مردم که آرای متفاوتی دارند در انتخابات با هم رقابت می‌کنند ، اخلاق حکم می‌کند که بعد از این رقابت با هم رفاقت کنند. آن‌ها نمایندگان میلیون ها انسانی هستند که به طور برابر در یک جامعه زندگی می‌کنند. هرگونه بداخلاقی و تخریب در انتخابات بر زندگی مردم جامعه تاثیر منفی می گذارد.

 موارد تخلف برخی دولتی‌ها در انتخابات را ارائه دادم

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درحاشیه مراسم رونمایی از کتاب حجت الاسلام سید حسن خمینی در جمع خبرنگاران درپاسخ به سوالی درباره اقدام اخیر آمریکایی، اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها بدانند جمهوری اسلامی به آنها اتکا و اعتماد نمی‌کند، دست از این فشارها برمی‌دارند چراکه تصورشان این است که با فشار به اهدافشان می‌رسند.

وی در پاسخ به این سوال که عکس العمل دولت باید به این رفتار آمریکایی ها چه باشد، گفت: دولت باید مطابق با رفتار آنها عمل کند.

سخنگوی شورای مرکزی اصولگرایان در پاسخ به سوال دیگری درباره تخلف برخی‌ دولتی‌ها در انتخابات مجلس دهم، گفت: برخی موارد را ارائه دادم و باز هم ارائه خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار