فرماندار قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 26 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمدی در همایش توجیهی مجریان برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه اظهار کرد: عوامل اجرایی امانت‌داران آرای مردم هستند.

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر اینکه در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان هیچ‌گونه شکایتی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشد، افزود: مرحله نخست انتخابات در سلامت کامل و به دور از هرگونه حاشیه برگزار شد.

این مسئول جلوگیری از ورود افراد غیرمسئول در حوزه رای‌گیری را مهم تلقی کرد و گفت: در این رابطه نمایندگان نامزدها نباید امکان تبلیغات در شعبه اخذ رای را داشته باشند چرا که در صورت مشاهده شدیدا برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست انتخابات 43 نفر در این شهرستان در ارتباطات با تخلفات انتخاباتی بازداشت شدند، خاطرنشان کرد: کسانی که در مرحله قبل بازداشت شدند، در صورت مشاهده مجدد در مرحله دوم تا پایان اعلام رای‌گیری آزاد نخواهند شد.

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه قائم‌شهر در دور نخست انتخابات 13 نفر با شناسنامه افراد فوت شده به اخذ رای پرداختند، اضافه کرد: اگر داوطلبان بدانند فرمانداران به سرعت با تخلف آنان برخورد می‌کنند، تخلفات کمتری صورت می‌گیرد.

این مسئول در پایان با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم، گفت: با توجه به پایان زمان اخذ رای‌گیری شمارش آرا باید با دقت بالاتری انجام شود، چرا که این موضوع بسیار حساس است.

دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 10 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار