سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام از ارائه خدمات تخصصي به مردم خبر داد و گفت: كلينيك دندانپزشكي به منظور خدمت رساني به مردم استان در دو بخش تخصصي و دانشجويي زير نظر اساتيد مجرب فعاليت خود را آغاز كرده است.
کد خبر: ۲۱۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 26 April 2016

سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام از ارائه خدمات تخصصي به مردم خبر داد و گفت: كلينيك دندانپزشكي به منظور خدمت رساني به مردم استان در دو بخش تخصصي و دانشجويي زير نظر اساتيد مجرب فعاليت خود را آغاز كرده است.


به گزارش تابناک ایلام؛دكتر محمدرضا سلطاني اظهار كرد: در بخش خدمات دندانپزشكي دانشجويي با حضور دانشجويان اين رشته پزشكي، خدمت درماني ارائه شده به بيماران با تعرفه كمتر و ارزان تر از ديگر مراكز دندانپزشكي انجام مي شود.
وي نوع خدمات ارائه شده در كلينيك دندانپزشكي را شامل ترميم و كشيدن دندان، جرم گيري و دندان مصنوعي اعلام كرد و افزود: از مهر امسال خدمات عصب كشي نيز در اين مركز درماني ارائه مي شود و در بهمن ماه نيز خدمات روكش دندان براي بيماران ارائه خواهد شد.
سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام در خصوص خدمات بخش تخصصي اين كلينيك درماني يادآور شد: ارائه انواع خدمات تخصصي در اين مركز با استفاده از پزشكان متخصص رشته دندانپزشكي در محل بيمارستان امام خميني (ره) انجام مي شود.
دكتر سلطاني با بيان اينكه عصب كشي و روكش دندان و خدمات دندانپزشكي اطفال از جمله خدمات ارائه شده در اين كلينيك است، تاكيد كرد: استفاده از مواد پايدار و استاندارد با هزينه هايي به مراتب كمتر از مزاياي خدمات دندانپزشكي كلينيك تخصصي به بيماران است.
وي گفت: در حال حاضر اين كيلينيك دندانپزشكي تنها با بيمه خدمات درماني طرف قرارداد است ولي تلاش مي كنيم با ديگر بيمه هاي نيز قرارداد منعقد كرده و به بيمه شدگان خدمات ارائه كنيم.
سرپرست دانشكده دندانپزشكي ايلام تعداد پرسنل اين كلينيك را 23 نفر اعلام كرد و افزود: اين كلينيك داري شش يونيت دندانپزشكي، 21 نفر عضو هيات علمي، 86 نفر دانشجوي دكتراي دندانپزشكي و 12 نفر كاردان سلامت دهان و دندان است./ف

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لیلاقنبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
باسلام خدمت شما.میخواستم بدونم دانشجویان دانشگاه ایلام با ارائه کارت دانشجویی میتونن از خدمات دندانپزشکی کلینیک یا دانشکده استفاده کنن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار