مسئولین پلدختر با خانواده کودک غرق شده در رودخانه کشکان روستای "چم مهر" دیدار وابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۲۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰ 26 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ازپلدختر، مسئولین پلدختر با خانواده کودک غرق شده در رودخانه کشکان روستای "چم مهر" دیدار وابراز همدردی کردند.

در این دیدارحجت السلام محمد سوری امام جمعه پلدختر، بااشاره به لزوم تجسم مصایب اهل بیت وامامان معصوم به هنگام بلایا ومشکلات ،گفت: انسان باید مصیبت هایی که براهل بیت رفته است را مجسم کند تابار درد ورنج مصیبتهایش کم شود ومقداری آرامش یابد.

همچنین درجریان این دیدارنورالدین درمنان فرماندار پلدختر با ابراز همدردی وتاثر به خاطر این حادثه گفت:از همان روز حادثه همه توان خود را به کار گرفته ایم وبا برقراری تماس با مدیریت بحران استان وهلال احمر وبه کار گیری غواصان در سه مرحله در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک غرق شده هستیم .

درمنان با اشاره به تداوم تلاشها برای یافتن جسد کودک غرق شده در کشکان ،افزود:پس فردا با امکانات بیشتر وتجهیزات کامل بوسیله نیروهای هلال احمر ونیروهای مردمی به تلاش خود برای یافتن پیکر این کودک ادامه خواهیم داد.

گفتنی است 6روز قبل یک کودک 7 ساله از روستای چم مهر در رودخانه کشکان غرق شد ومتاسفانه هنوز پیکراین کودک پیدا نشده است.

گفتنی است که در این مراسم علاوه برامام جمعه وفرماندار شهرستان ،بخشدار مرکزی ،رییس هلال احمر وجمعی دیگر ازمسئولین محلی وهمینطور اصحاب رسانه حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار