شهردار ملارد گفت:طرح منطقه بندی ملارد در سال جاری اجرایی می شود و برای تحقق این امر، رایزنی های لازم در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۲۱۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ 24 April 2016
 علی اکبر خراسانی در خصوص منطقه بندی شهر ملارد اظهار داشت:طرح مذکور یکی از نیازهای جدی این شهر به شمار می رود که با عنایت به وسعت منطقه ای و کثرت جمعیتی، در ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری و تسهیل انجام امور موثر خواهد بود.

شهردار ملارد افزود:طرح مورد اشاره از مدت ها پیش به عنوان اولویتی حائز اهمیت مطرح بود و با پیگیری هایی که انجام شد، تأییدیه استانداری نیز اخذ شد.

خراسانی عنوان کرد:با اجرای این طرح، شهر ملارد به دو منطقه تقسیم بندی می شود و بطور یقین در سال جاری این امر محقق خواهد شد.

شهردار ملارد گفت:عزم ما در سال جاری بر تقویت و توسعه همه جانبه امکانات و خدمات شهری استوار است و با عنایت و پشتیبانی های شورای شهر ملارد، امیدواریم سال جاری با رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این شهر همراه شود.

وی افزود:بدون تردید با ایفای نقش هرچه بیشتر شهروندان و مردم ساکن این شهر، ضریب حصول موفقیت در تحقق اهداف طراحی شده، پر رنگ و برجسته تر خواهد بود و به عقیده ما مشارکت سازنده مردم، رفع کننده بسیاری از مشکلات پیش رو است.

خراسانی یادآور شد:امید است شعار هر شهروند یک شهردار در مقام عمل متجلی شود و با فرهنگ سازی مضاعف، بتوانیم این امر خطیر را در شهر ۴۰۰ هزار نفری ملارد محقق کنیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار