مجیدی گفت: مسابقات اسکیت سرعت استان با قهرمانی تیم ملایر به پایان رسید.
کد خبر: ۲۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 24 April 2016
مجیدی گفت: مسابقات اسکیت سرعت استان با قهرمانی تیم ملایر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا ، رئیس هیات اسکیت همدان با اعلام این مطلب گفت: مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان با حضور 60 اسکیت باز از شهرستان های نهاوند، ملایر و همدان در ملایر برگزار گردید

وی ادامه داد: در این رقابت ها بیش از ده ورزشکار نیز از شهرستان های گلپایگان و گنکاور به صورت میهمان حضور داشتند.

مهدی مجیدی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو رده آقایان و بانوان برگزار شد که در پایان تیم ملایر به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های همدان و نهاوند دوم و سوم شدند.


وی افزود: در رده بندی انفرادی این رقابت ها و در رده سنی دختران نونهال هستی طاهری از ملایر بر جایگاه نخست قرار گرفت و سالی لطیفی از همدان و تارا نوردی از ملایر دوم و سوم شدند.


رئیس هیات اسکیت همدان ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز یاسمین رسول از ملایر اول شد و مائده قهری و تینا ظفری هر دو از همدان در رده های بعدی قرار گرفتند.


وی اظهار کرد: در رده سنی جوانان نیز نیلوفر فتحی از همدان قهرمان شد و کیمیا آرستی و تارا فولادی هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.


مهدی مجیدی تصریح کرد: در رده بندی انفرادی آقایان و در رده نونهالان نیز ایلیا طینه زاده ، ایلیا اسکندری و ماهان محبوبی هر سه از ملایر به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.


وی افزود: در رده سنی نوجوانان پارسا مرادی و متین نوشمند هر دو از همدان به ترتیب اول و دوم شدند و ابوالفضل طینه زاده از ملایر در رتبه سوم قرار گرفت.


رئیس هیات اسکیت همدان گفت: در رده سنی جوانان نیز عظیم اسدی از ملایر قهرمان شد و محمد کمالی از ملایر و محمد معین نوشمند از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.


وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سطح این مسابقات بالاتر از دوره های گذشته بود و توانستیم نفرات مستعد و خوبی را برای تیم استان شناسایی کنیم.


مجیدی در پایان ضمن تشکر از تمامی افرادی که در برگزاری این مسابقات زحمات بسیاری را متقبل شدند عنوان کرد: نفرات برتر پس از ارزیابی و اردو های استانی در تیم استان جهت مسابقات کشوری اسکیت سرعت شرکت داده می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار