سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: هیچ خدمتی مهم‌تر از سیاست در جهان وجود ندارد و سیاستمداران عاقل راه پیشرفت یک جامعه و پیشرفت نسل‌ها را هموار می‌کنند و بنابراین به حرف کسانی که می‌گویند سیاست خوب نیست گوش ندهید.
کد خبر: ۲۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 22 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین مرعشی شامگاه پنجشنبه در یک برنامه انتخاباتی در شهر بستک واقع در غرب هرمزگان اظهار داشت: در دنیایی که امروز تعصب‌های مذهبی و تندروی‌ها و افراطی‌ها، جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داده و ناامنی‌های مختلفی را سبب شده است، زندگی مسالمت‌آمیز و برادرانه مردم غرب هرمزگان و در سراسر این استان گواهی بر هوشمندی، اخلاق‌گرایی و انسانیت و عمل به طریقت رسول مکرم اسلام است.

وی افزود: باید پژوهشگران و فعالان سیاسی و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه به هرمزگان بیایند و درس زندگی و عمل به اسلام را از شما مردم بیاموزند.

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ادامه داد: سیاست یکی از مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین امور زندگی ماست و خدمتی مهم‌تر و موثرتر از سیاست را نمی‌شناسم. باید دست سیاستمدارانی را که کشورها و ملت‌ها را در معرض رشد و کمال قرار می‌دهند، ببوسیم.

مرعشی با اشاره به سرنوشت سیاستمداران و حاکمان مختلف در جهان به عاقبت صدام در عراق و ماهاتیر محمد در مالزی به عنوان دو سیاستمدار هم دوره به لحاظ زمان حکومت‌داری اشاره کرد و گفت: این دو تقریبا 20 سال بر دو کشور مختلف حکومت کردند اما تاثیرگذاری و نقش آن‌ها در زندگی مردم کشورهایشان را با هم مقایسه کنید و ببینید که هر کدام چه راهی را برای اداره کشورشان در پیش گرفتند.

به گزارش فارس، وی در تکمیل اظهارات خود در این بخش اظهار داشت: هیچ خدمتی مهم‌تر از سیاست در جهان وجود ندارد و سیاست‌مداران عاقل راه پیشرفت یک جامعه و پیشرفت نسل‌ها را هموار می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: لغو هر قطعنامه‌ای به قطعنامه جدید نیاز دارد و در فرآیند لغو این قطعنامه‌ها 5 عضو دائم شورای امنیت حق وتو دارند و در عمل هر کدام برای لغو قطعنامه قبلی و صدور قطعنامه جدید سهم‌خواهی می‌کنند و این مسئله در مورد کشورهای مختلف نیز وجود داشته است.

وی بیان کرد: برجامی که به همت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه کشورمان شکل گرفت به تنهایی 10 قطعنامه شورای امنیت بر علیه ایران را لغو کرد و گشایشی را پیش روی کشور قرار داد که باید از آن به نحو مناسبی استفاده کنیم.

وی به نقش مشارکت مردم در انتخابات و تاثیر آن در آینده سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: آرای مردم خستگی را از تن کشور در می‌آورد و حضور خروشان مردم بارها و بارها سبب نجات کشور از لبه‌های پرتگاه شده است.


روایت ایرنا از سخنان مرعشی در بستک

مرعشي: شركت مردم در انتخابات كشور را از لبه پرتگاه نجات داده است

سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي گفت: شركت مردم در انتخابات بارها كشور را از لبه‌هاي پرتگاه نجات داده است. مرعشي: شركت مردم در انتخابات كشور را از لبه پرتگاه نجات داده است.

 به گزارش ايرنا، حسين مرعشي پنجشنبه شب كه به منظور شركت در برنامه سخنراني انتخاباتي به دعوت يكي از كانديداهاي دور دوم مجلس شوراي اسلامي به شهرستان بستك دعوت شده بود، افزود: بطور حتم شركت مردم در انتخابات براي آينده سياسي كشور تاثير و نقش بسزايي دارد.

وي ادامه داد: برجامي كه به همت رئيس ‌جمهوري و وزير خارجه كشورمان شكل گرفت به تنهايي 10 قطعنامه شوراي امنيت بر عليه ايران را لغو كرد و گشايشي را پيش روي كشور قرار داد كه بايد از آن به نحو مناسبي استفاده كنيم.

وي يادآور شد: اين درحالي است كه لغو هر قطعنامه‌اي به قطعنامه جديد نياز دارد و در فرآيند لغو اين قطعنامه‌ها پنج عضو دائم شوراي امنيت حق وتو دارند و در عمل هر كدام براي لغو قطعنامه قبلي و صدور قطعنامه جديد سهم‌خواهي مي‌كنند و اين مسئله در مورد كشورهاي مختلف نيز وجود داشته است.

عضو حزب كارگزاران سازندگي تصريح كرد: هيچ خدمتي مهمتر از سياست در جهان وجود ندارد و سياستمداران هستند كه مي توانند راه پيشرفت يك جامعه و پيشرفت نسل‌ها را هموار كنند. مرعشي يادآور شد: صدام حسين در عراق و ماهاتيرمحمد در مالزي به عنوان دو سياستمدار هر كدام 20 سال در كشورشان حكومت كردند و با مطالعه مي توان دريافت كه هر يك چه راهي براي تاثيرگذاري و نقش شان در زندگي مردم كشورشان در پيش گرفتند.

 وي خاطر نشان كرد: سياست يكي از مهمترين و زيربنايي‌ترين امور زندگي ماست و خدمتي مهمتر و موثرتر از سياست را نمي‌شناسم ، بايد بر دست سياستمداراني كه كشورها و ملت‌ها را در معرض رشد و كمال قرار مي‌دهند، بوسه زد.

حسين مرعشي به دعوت خالد زمزم نژاد (اصلاح طلب) يكي از دو كانديداي دور دوم مجلس شوراي اسلامي حوزه انتخابيه غرب هرمزگان به بستك سفر كرده بود.

براساس جدول زمان بندي اعلام شده و براساس قانون، تبليغات رسمي نامزدهاي مرحله دوم دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي از بامداد پنجشنبه دوم ارديبهشت ماه در غرب هرمزگان آغاز و تا نهم ارديبهشت به پايان مي رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار