سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار گفت: سال گذشته بانوان شهرستان بهار 149 هزار و 877 نفرساعت آموزش‌‌ فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.
کد خبر: ۲۱۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 21 April 2016

سرپرست آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار گفت: سال گذشته بانوان شهرستان بهار 149 هزار و 877 نفرساعت آموزش‌‌ فنی و حرفه‌ای فرا گرفتند.

به گزارش فارس،فاطمه سرحدی اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای شهرستان بهار در سال گذشته 149 هزار و 817 نفرساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های مختلف به متقاضیان ارائه داد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 115 هزار و 104 نفرساعت در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای شهرستان و بقیه نیز در تیم‌های سیار روستایی، سیار شهری و آموزش در صنایع، مهارت‌های مختلف را فرا گرفتند، خواستار توجه به این امر شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بهار ادامه داد: در مجموع با برگزاری 46 دوره آموزشی 903 نفر از شهروندان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه با این عملکرد صد درصد تعهدات این مرکز در تمام بخش‌های مختلف آموزشی تحقق یافته است، افزود: از 767 نفر شرکت‌کننده در آزمون‌های هماهنگ این مرکز، 638 نفر قبول شده و موفق به اخذ گواهینامه مهارت شده‌اند.

سرحدی در ادامه با بیان اینکه توانمندسازی بانوان و آموزش مهارت‌های مورد نیاز در دستور کار سازمان فنی و حرفه‎ای است، اظهار کرد: در همین راستا شهرستان بهار نیز برنامه‎هایی به فراخور نیاز بانوان شهرستان ارائه می‌کند.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تنها راه تحقق آن را خودکفایی و ارتقای مهارت‌آفرینی در بین مردم دانست و گفت: به طور حتم بانوان نقش اساسی در تحقق این شعار دارند که نباید آن را نادیده گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار