مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبرداد
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از طلب 170 میلیارد تومانی این شرکت از مشترکین دارد.
کد خبر: ۲۱۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 20 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمداسماعیل ابراهیم زاده در جلسه هم اندیشی با روسای ادارات گازرسانی استان مازندران،با تاکید بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات اظهار کرد: برای خدمات دهی مطلوب‌تر شرکت گاز به مشترکین باید مردم همکاری داشته باشند و با پرداخت به موقع بدهی خود خدمات این شرکت را استمرار بخشند.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت برای وصول مطالبات تا پایان سالجاری گفت: باید ضمن تلاش برای وصول مطالبات تعهدات خود را نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه نظم و انضباط در فعالیت های شرکت باید مد نظر ویژه قرار گیرد، افزود: همه باید تلاش کنند و نسبت به انجام وظیفه خود احساس مسئولیت و حساسیت داشته باشند.

وی با تصریح اینکهاقتصاد مقاومتی راه برون رفت از شرایط این روزهای اقتصاد کشور است، ادامه داد:اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد پویا است نه یک اقتصاد منفعل که هدفش نیل به پیشرفت اقتصادی و خوداتکایی است.

ابراهیم زاده ،سبک زندگی را یک فرهنگ عمومی دانست و گفت: سبک زندگی اسلامی به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه احیاء شود و در این عرصه باید زمینه نقش آفرینی مردم فراهم شود.

وی با بیان این‌که مشکلات اقتصادی کشور ریشه درونی داشته و نسخه شفاء بخش آن نیز اقتصاد مقاومتی است، گفت: فقط با تکیه به ظرفیت های داخلی جامعه مشکلات حل خواهد شد، باید با فرهنگ سازی صحیح مقابل اسراف در کشور گرفته شود، به عبارت دیگر نیازمند اصلاح الگوی مصرف در تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

ابراهیم زاده، مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از ارکانهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در زمینه مدیریت هزینه مسائل زیادی وجود دارد که باید انجام شود و هزینه در مکان مناسب مصرف شود و از تجملات پرهیز کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندرانبا اشاره به مسئله توانمندی حوزه خصوصی گفت: با تقویت این حوزه می‌توانیم در برابر مشکلاتی که به وجود می‌آید، محکم باشیم، بخش خصوصی و مردمی باید فعال شود تا بتوانیم از خود دفاع کنیم و ظرفیت‌های در اختیار خود را مورد استفاده قرار دهیم و با فکری همه‌جانبه کاری کنیم تا در برابر تحریم‌ها بتوانیم اقتصادی پویا و پایدار داشته باشیم.

وی از طلب بیش از 170 میلیارد تومانی این شرکت از مشترکین خبرداد و گفت: با وصول این مطالبات بخش مهمی از مشکلات ومطالبات این شرکت رفع می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار