جام جهانی کشتی فرنگی از 30 ار یبهشت ماه به مدت 2 روز در شهر شیراز برگزار می شود.در جام جهانی کشتی فرنگی تیم های ایران٬ بلاروس٬ آذربایجان٬ ترکیه٬ ارمنستان٬ اکراین٬ روسیه و آلمان حضور خواهند داشت/آماده سازی مجموعه دستغیب با جدیت ادامه دارد/شیراز آماده میزبانی است/روسیه و آذربایجان با تمام قوا می آیند/به خاطر مردم شیراز دوست دارم در جام جهانی کشتی بگیرم
کد خبر: ۲۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 19 April 2016
جام جهانی کشتی فرنگی از 30 ار یبهشت ماه به مدت 2 روز در شهر شیراز برگزار می شود.در جام جهانی کشتی فرنگی تیم های ایران٬ بلاروس٬ آذربایجان٬ ترکیه٬ ارمنستان٬ اکراین٬ روسیه و آلمان حضور خواهند داشت .

به گزارش تابناک فارس:برگزاری این مسابقه بین المللی در شیراز فرصت خوبی برای نشان دادن ظرفیت بین المللی دیار پارس و باز شدن راه برای برگزاری سایر رقابت های معتبر بین المللی در اسان فارس است.

آماده سازی مجموعه دستغیب با جدیت ادامه دارد

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت : سالن شهید دستغیب شیراز که برای برگزاری این رقابتها انتخاب شده از اسفندماه سال 94 مورد بازسازی قرار گرفته و هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.
اسلام موسوی همچنین افزود: با توجه به حساسیت ویژه پیکارهای جهانی کشتی فرنگی٬ آماده سازی مراحل باقیمانده از مجموعه دستغیب با جدیت در حال پیگیری است.

شیراز آماده میزبانی است

حمید بنی تمیم؛دبیر فدراسیون کشتی در حاشیه بازدید از روند بازسازی مجموعه شهید دستغیب شیراز گفت: حجم کارهای انجام شده برای آمادگی میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی خوب بوده است.وی افزود: شیراز آماده میزبانی رقابت های جهانی کشتی فرنگی شده وتمامی امکانات برای برگزاری مسابقات کستی فرنگی در شیراز فراهم است.

روسیه و آذربایجان با تمام قوا می آیند
دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به حضور کشورهای قدرتمند در مسابقات جهانی کشتی فرنگی شیراز تاکید کرد: کشورهای روسیه و آذربایجان قدرتمند حاضر می شود و تیم روسیه در مرحله اول ۶۰ نفر اسم داده ولی در نزدیک مسابقه و گرفتن ویزا لیست آنها افت می کند و در نهایت تیم اصلی به همراه کشتی گیران ذخیره را به شیراز وارد می شوند.
بنی تمیم افزود: اینگونه رفتارها از جانب تیم های مختلفی انجام می شود که تیم اصلی خود را تا لحظات آخر معرفی نمی کنند.
وی ادامه داد: ترکیه و ارمنستان نیز در کشتی فرنگی صاحب نام هستند و می توانند در رقابت ها چشمگیر ظاهر شوند.
دبیر فدراسیون کشتی تاکید کرد: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز برنامه ریزی بسیار مناسبی برای حضور در این مسابقات انجام داده است.

به خاطر مردم شیراز دوست دارم در جام جهانی کشتی بگیرم
امید نوروزی؛فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم  تیم ملی گفت:پیش از مسابقات المپیک باید در جام جهانی که در شیراز برگزار می‌شود، حضور پیدا کنم و پس از صحبتی که با کادر فنی داشتم و به دلیل علاقه‌ای که به مردم شهرم دارم، دوست دارم در مسابقات جام جهانی شیراز روی تشک بروم تا با تیم کشتی فرنگی و محمد بنا جام را بالای سر ببرم و تقدیم مردم شهرم بکنم. من به شیرازی‌های عزیز خیلی مدیونم و این تنها فرصتی است که به کمترین شکل ممکن می‌توانم مردم خوب شیراز را خوشحال کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار