دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال مس سونگون به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال دعوت شدند.
کد خبر: ۲۱۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 19 April 2016
 ناظم الشریعه اسامی 22 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال را اعلام کرد که نام علیرضا صمیمی و حسین طیبی از مس سونگون، در بین دعوت شدگان وجود دارد.

این اردو از 5 تا 18 اردیبهشت ماه در کمپ تیم های ملی زیر نظر محمد ناظم الشریعه آغاز می‌شود و اسامی کامل دعوت شدگان به شرح زیر است:

سپهر محمدی- علیرضا صمیمی- جواد اسفندیاری- مرتضی فراهانی- محمد کشاورز- فرهاد توکلی- حمید احمدی- افشین کاظمی- قدرت بهادری- علیرضا وفایی- سعید افشار-محمد طاهری- مهران عالیقدر- قاسم عروجی- محمدرضا سنگ سفیدی- اصغر حسن زاده- مهدی جاوید- حسین طیبی- احمد اسماعیل پور- میثم برمشوری- طاها مرتضوی- علیرضا ره انجام.

این بازیکنان باید راس ساعت 9:00 صبح روز یکشنبه (پنج اردیبهشت ماه) خود را به کادر فنی معرفی کنند.

تیم امید دبیری تبریز در پایان دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور در رده دوم جدول قرار گرفت.

مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور در دو گروه ۷ و ۶ تیمی در شهرهای ساری و رشت برگزار شد که تیم دبیری تبریز در گروه خود در پایان دور رفت در رده دوم قرار گرفت.

تیم امید دبیری تبریز تنها در بازی اول خود برابر میزبان مسابقات، شهروند ساری با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شده و در بازی با حفاری خوزستان نیز ۳ بر ۳ مساوی کرده بود.

دبیری تبریز مقابل تیم کشاورز قزوین به برتری سه بر صفر رسیده و ۷ بر ۲ برابر ستارگان زنجان و ۶ بر ۲ برابر مقداد مشهد به پیروزی رسیده بود.

امید دبیری تبریز در آخرین بازی دور رفت در مصاف با تیم آینده گستر اصفهان به برتری ۵ بر ۴ رسید تا در پایان دور رفت با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار گیرد.

حفاری خوزستان با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه بوده و شهروند ساری نیز با ۱۲ امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :