تراكتور سازي تبريز درحالي امروز از ساعت 20:05 ميهمان الهلال عربستان در ورزشكاه القطر كشور قطر خواهد بود كه در صورت كسب برد به عنوان تيم اول صعود خود را به مرحله بعدي قطعي خواهد كرد .
کد خبر: ۲۱۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 19 April 2016
به گزارش سرویس ورزشی تابناک تبریز،تراكتور سازي تبريز درحالي امروز از ساعت 20:05 ميهمان الهلال عربستان در ورزشكاه القطر كشور قطر خواهد بود كه در صورت كسب برد به عنوان تيم اول صعود خود را به مرحله بعدي قطعي خواهد كرد .
‼️امير به دنبال سومين پيروزي در پنجمين آزمون ؛ امير قلعه نوعي سرمربي تراكتور سازان پيش از اين چهار با مقابل الهلال قرار گرفته كه حاصل آن دو برد براي امير و يك تساوي و يك باخت مي باشد و قلعه نوعي اميد وار است سومين پيروزي را در اين ديدار كسب نموده و يك بازي مانده به آخر صعود خود را به عنوان تيم اول قطعي كرده و با خيال راحت به ادامه ليگ بپردارد.
چهار باخت ، دو تساوي ؛ حاصل كار تراكتوري ها مقابل نمايندگان عربستان از زمان حضور آنها در آسيا بدون برد بوده است و آن ها ار شش مسابقه قبلي خود مقابل نمايندگان عربستان چهار باخت و دو تساوي به دست آوردند.
الهلال با تركيب ذخيره مقابل تراكتوري ها ؛ دونيس سرمربي الهلال عربستان در مصاحبه قبل بازي ادعا كرده است با تركيب ذخيره مقابل تراكتوري ها قرار مي گيرد بايد ديد اين ادعا چقدر رنگ واقعيت به خود خواهد گرفت .
‼️كارلوس الميدا بازيكن برزيلي اين تيم و سالم الدوساري به دليل مصدوميت اين بازي كنار تيم نخواهند بود و گفته مي شود ناصر الشمراني بازيكن مؤثر اين تيم نيز به دليل درگيري با سرمربي نيز كنار گذاشته شده است بايد ديد اين ادعا نيز چقدر رنگ واقعيت به خود مي گيرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار