فرماندار سرخه:
به گزارش تابناک سمنان،فرماندار سرخه با اشاره به اینکه تمامی دستگاه های اجرایی و کمیته های ۱۲گانه استقبال از ریاست جمهوری آمده سفر هیئت دولت هستند، گفت: مشکل آب سرخه در این سفر بررسی می شود.
کد خبر: ۲۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 18 April 2016
رضا کرمی صبح سه شنبه در خلال دهمین جلسه ستاد استقبال از رئیس جمهور در محل فرمانداری سرخه با حضور بخشداران، مسئولان ادارات، دهیاران و اعضای کمیته های ۱۲گانه استقبال از سفر هیئت دولت، ضمن اشاره به مشکلات سرخه، بیان داشت: یکی از مشکلات و چالش های این شهرستان مشکل آب شرب و کشاورزی است.

وی با اشاره به لزوم بررسی مشکل آب شرب و کشاورزی سرخه در سفر هیئت دولت، افزود: مصوبات هیئت دولت در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان توسط ریاست جمهور به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید و خوشحالیم تا اعلام کنیم که نوید رفع مشکل آب شهرستان نیز در این مصوبات گنجانده شده است.

ظرفیت های گردشگری سرخه معرفی شود

فرماندار سرخه با اشاره به مصوبات دولت برای استان سمنان در سفر آتی هیئت دولت، گفت: یکی از مباحث مهمی که می تواند به اطلاع هیئت محترم وزیران و ریاست جمهور برسد ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه سرخه در بخش های گردشگری و جذب توریست است که با کارشناسی های انجام شده این مورد به طور جد پیگیری خواهد شد.

کرمی همچنین ازشور و شوق وصف ناشدنی مردم سرخه برای استقبال از ریاست جمهوری خبر داد و ابراز داشت: مکان های تجمع برای اعزام به مرکز استان در روز استقبال در سطح شهرستان مشخص شده و مردم عزیز با حضور در ساعات اعلام شده می توانند از این امکان بهره مند شوند.

ویافزود: تمام توان و تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم به کار خواهیم گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار