به گزارش تابناک سمنان،مديركل هواشناسي سمنان گفت: با ورود سامانه بارش زاي جديد از روز يكشنبه، بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخي ساعات وزش باد شديد تا اواسط روز دوشنبه آسمان اين استان را فرا مي گيرد.
کد خبر: ۲۱۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 17 April 2016
غلامرضا حسني غربا افرود: بر اساس تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي و تصاوير ماهواره اي، سامانه بارشي جديدي از امروز وارد استان خواهد شدو جوي ناپايدار ايجاد مي كند كه به صورت باران و در نقاط سردسير و كوهستاني بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ خواهد بود.
وي يادآور شد : اين سامانه بارشي تا اواسط روز دوشنبه در استان سمنان فعال خواهد بود و به تدريج از سمت شرق استان خارج خواهد شد.
حسني غربا با بيان اينكه با عبور سامانه بارشي از روز يكشنبه، به تدريج دماي هوا بين سه الي شش درجه سانتي گراد كاهش نسبي خواهد يافت، افزود : هواشناسي درباره آبگرفتگي معابر و سيلابي شدن مسيل ها و طغيان رودخانه هاي فصلي و در برخي نقاط بارش تگرگ و وزش باد شديد، توصيه مي كند تمهيدات لازم به عمل آيد.
وي با اشاره به گزارش وضعيت هواي استان سمنان در 24 ساعت گذشته گفت: وزش باد در نقاط مختلف و در بيشترين سرعت در شهميرزاد به 75 كيلومتر برساعت و در شهرستان هاي گرمسار و دامغان به 72 كيلومتر بر ساعت رسيد.
وي ادامه داد : در 24 ساعت گذشته در كوهان در شهرستان ميامي 25.8 ميلي متر، در مجن در شهرستان شاهرود 24ميلي متر، ملاده در شهرستان مهديشهر 22.3 ميلي متر و در شهرستان سمنان 2.6 ميليمتر باران باريد.
دماي هواي سمنان امروز كمينه به 12 و بيشينه به 20 درجه سانتي گراد مي رسد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار