مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان،مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: با تمام توان باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم.
کد خبر: ۲۱۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 17 April 2016

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود صبح امروز با حضور در منزل شهید محمد فدایی در جیلان شاهرود با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: هدف از این دیدار، گرفتن روحیه و فراموش نکردن اهدافمان در ادامه دادن مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همه شهدای اسلام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شریفی افزود: حضور در منزل شهدا سبب قوت قلب و دلگرمی و کسب انرژی و نیرو از خانواده شهدا برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی می‌شود و کمک می‌کند تا بتوانیم به اهداف عالیه نظام که همانا تحقق تمدن بزرگ اسلام در جهان است، دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه حرمت ما به سمت قله‌های پیشرفت، تعالی و سعادت نظام اسلامی هستند و ما باید قدر این نعمت‌های بزرگ را بدانیم که هر وقت دچار مشکل هستیم، این زندگان همیشه تاریخ به کمک ما می‌آیند و ما را از بحران‌ها نجات می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز دشمن نمی‌خواهد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما متبلور باشد، گفت: این فرهنگ در مقابل استکبار، استعمار و استبداد می‌ایستد و با ظلم و ستم مبارزه می‌کند و این را آن‌ها برنمی‌تابند و برای همین همیشه در مقابل آن به جنگ می‌پردازند.

شریفی عنوان کرد: با تمام توان در تلاش هستیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم و این فرهنگ همچنان زنده و پویا است.

مادر شهید محمد فدایی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود در منزلشان به بیان خاطراتی از این شهید نوجوان پرداخت و بر ادامه دادن راه شهدا توسط مردم و مسئولان نظام تأکید کرد.

همچنین در این دیدار به خانواده شهید محمد فدایی هدیه‌ای به‌رسم یادبود اهدا شد.

شهید محمد فدایی بسیجی 17 ساله‌ای بود که در منطقه پاسگاه زید به خیل شهدا پیوست در روستای جیلان شاهرود به خاک سپرده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار