مدیرکل بیمه روستایی و عشایری مازندران
مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری مازندران گفت: ۵۰۰ هزار روستایی استان باید تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار گیرند.
کد خبر: ۲۱۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 16 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، علی قمی اویلی  در جمع مسئولان شهرستان عباس‌آباد گفت: داستان مازندران می‌توانیم ۵۰۰ هزار نفر را بیمه کنیم ولی متأسفانه تاکنون ۶۰ هزار نفر بیمه‌شده داریم.

وی بیان داشت: در سال گذشته ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار را نتوانستیم بهره‌برداری کنیم که ناچار استان‌های دیگر از این اعتبار استفاده کردند.

مدیرکل بیمه روستایی و عشایری مازندران گفت: با ایجاد ستادی درزمینهٔ بیمه روستایی و عشایری و با همکاری بخشداری‌ها و شوراها در آینده بتوانیم به دست آوردهای خوبی برسیم و به آنچه مدنظر است و خواست دولت، دست‌یابیم.

سید ابراهیم هاشمی فرماندار عباس‌آباد نیز در این جلسه با گرامیداشت سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تأکید کرد: باید اقدام علمی در این زمینه داشته باشیم.

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در دریا و بخش‌های دیگر وجود دارد بیان داشت: متأسفانه از ظرفیت‌های دریا به‌خوبی استفاده نکرده‌ایم و باید مسئولان برای جذب سرمایه‌گذار در این زمینه وارد عمل شوند.

هاشمی ادامه داد: اگر تنها در پرورش ماهی‌های خاویاری در دریا خزر سرمایه‌گذاری شود دستآوردش می‌تواند باعث شکوفایی شهرستان و استان شود.Facebook

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار