مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 21 تیم خارجی و داخلی از چهار قاره در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان رکاب می‌زنند.
کد خبر: ۲۱۲۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 16 April 2016
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 21 تیم خارجی و داخلی از چهار قاره در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان رکاب می‌زنند.

به گزارش تابناک تبریز از اداره کل ورزش و جوانان، جمشید نظمی در این خصوص اظهار کرد: 17 تیم خارجی از چهار قاره و چهار تیم از ایران، در این تور حضور دارند و از بین 21 تیم خارجی و داخلی، یک تیم حرفه‌ای پروکنتینتال، 16 تیم باشگاهی نیمه حرفه‌ای، چهار تیم ملی حضور دارند.

نظمی خاطرنشان کرد: دو تیم از اتریش، آلمان، تیم ملی هنگ کنگ، دو تیم از چین، کویت، تیم ملی مغولستان، دو تیم از مالزی، هلند، چین تایپه، تیم ملی سوریه، ژاپن، آمریکا، قزاقستان، تیم پروکنتینتال (حرفه‌ای) دراپاک استرالیا به همراه چهار تیم داخلی شهرداری تبریز، پتروشیمی تبریز، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان حضور خواهند داشت.

وی در خصوص احتمال افزایش تیم‌های خارجی افزود: تیم حرفه‌ای روسیه و دو تیم نیمه حرفه‌ای دیگر نیز برای حضور اعلام آمادگی کرده اند که در حال بررسی شرایط حضور این تیم‌ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تمامی استانداردهای فنی و ایمنی یو سی آی در تور نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان رعایت خواهد شد.

وی افزود: با بکارگیری آخرین استانداردهای اتحادیه دوچرخه سواری، UCI در بخش رقابت‌های جاده‌ای و تورهای نیمه حرفه‌ای در سی و امین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان شاهد حفظ جایگاه این تور از منظر نمایندگان در سال های آتی و حتی ارتقاء آن به سطح حرفه ای خواهیم بود.

نظمی خاطرنشان کرد: موضوع اسکان رکابزنان و کادر فنی و اجرایی در بهترین شرایط ممکن در شهرها، امنیت بسیار بالای مسیر مسابقات توسط راهنمایی و رانندگی، حضور داوران مجرب اروپایی و خارجی در کنار داوران بین المللی ایرانی و هماهنگی تمامی ارگان ها و نهادهای هر سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل نوید برگزاری رقابتی در سطح بالا را می‌دهد.

اروین کیست ماکر از کشور هلند به عنوان کمیسر ارشد و اوله اولسن از کشور دانمارک به عنوان افسر آنتی دوپینگ برای حضور در سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از سوی UCI طی نامه رسمی معرفی شده‌اند.

سی و یکمین دوره تور نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان 24 الی 29 اردیبهشت ماه در مجموع 1004.6 در شش مرحله، در مسیر استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل و آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

مرحله اول در مسیر تبریز به ارومیه به مسافت 162.4 کیلومتر، مرحله دوم در مسیر ارومیه به منطقه آزاد تجاری ارس به مسافت 209.4 کیلومتر، مرحله سوم در مسیر منطقه ازاد تجاری ارس به تبریز به مسافت 139.9 کیلومتر برگزار خواهد شد.

مرحله چهارم 27 اردیبهشت تور سی و یکم مسیر تبریز به سرعین را به مسافت 198.2 را رکاب می زنند و وارد استان اردبیل خواهند شد و در مرحله پنجم مسیر سرعین به پیست اسکی سهند به مسافت 180.7 برگزار می‌شود.

مرحله نهایی و ششم 29 اردیبهشت در تبریز مقابل لاله پارک به مسافت 114 کیلومتر برگزار خواهدشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :