نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،نماینده ولی فقیه در استان سمنان جهاد در راه خدا را بزرگترین عبادت دانست و با تاکید بر اینکه محیط بانان همواره درحال جهاد هستند، گفت: ایشان برای حفاظت از بیت المال شهدای زیادی داده اند.
کد خبر: ۲۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 14 April 2016
آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح پنج شنبه در دیدار با پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان در محل دفتر خود با برشمردن اجر معنوی کار و تلاش در راه کسب روزی حلال و کمک به خلق در راستای جلب رضای خداوند متعال، افزود: ما در برابر نعمت های خداوند تکلیف داریم و بعضی از نعمت های خداوند بی پایان و مهم اند وبعضی از نعمت های نیز مجهول هستند مانند نعمت سلامتی و امنیت چون مردم آن ها را نمی بینند، پس قدر آن را نیز کمتر می دانند.

وی خاطرنشان کرد: محیط زیست سالم و پاک هم یکی از نعمت های خوب خداوند است که باعث سلامتی مردم و جلوگیری از آسیب ها و بیماری ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ایران در رتبه برتر کشورهای دنیا و از درجه بسیار بالای امنیت برخوردار است، یادآور شدند: برادرانی که محیط بان هستند همواره در حال جهادند و جهاد هم بزرگترین عبادت در پیشگاه خداوند متعال است.

آیت الله شاهچراغی با یادآوری اینکه محیط زیست برای حفاظت از بیت المال شهدای زیادی را تقدیم کرده و حفظ محیط زیست جهاد گونه است، افزود: این مهم در نزد خداوند متعال بدون اجر و ثواب نخواهد بود.

وی با اشاره به وسعت بالای مناطق تحت حفاظت محیط زیست استان سمنان، خواستار افزایش نیروی محیط بان و ماموران اجرایی این حوزه شد و اضافه کرد: باید حفظ محیط زیست را به مردم واگذار کنید زیرا منافع آن برای خود مردم است و شما با تعداد اندک نیروهایتان نمی توانید به هدف والا برسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و افزود: تمام مردم باید به اهمیت محیط زیست آگاه شوند تا به عنوان سرباز افتخاری بتوانند از آن حفاظت کنند.

آیت الله شاهچراغی با ابراز خرسندی از اینکه تا کنون شکایتی از اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان نشده و این مهم نشان از رفتار خوب با ارباب رجوع است، گفت: محیط زیست بیت المال است و بیاد در حفظ و حراست از آن تمام تلاش خود را به کار گیرید.

مديركل حفاظت محيط زيست استان سمنان نیز در ابتداي اين ديدار گزارشي از عملكرد سال گذشته اداره كل متبوعش ارائه کرد و افزود: حفاظت از محیط زیست نیازمند توجه بیشتر مسئولان در بحث تخصیص اعتبارات است.

عباسعلي دامنگير افزود: در سال گذشته ضمن نوسازي ناوگان حمل و نقل اداره كل با خريد تعداد قابل توجهی خودروي كمك دار و سواري گام هاي موثر و مطلوبي در راستاي رفاه همكاران و رضايت ارباب رجوع برداشته شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار